حضور چهارهزارنفری دانش آموزان در حرم مطهر امام به مناسبت روز زن و تولد امام خمینی(ره)

کریمی: مادران آینده این جامعه باید حضرت زهرا(س) را الگو قرار دهند

تهران (پانا) - مراسم گرامیداشت روز زن ویژه دختران و اولیای مدارس شهر تهران با عنوان "مادران فاطمی، دختران زینبی" در محل مرقد مطهر امام راحل(ره) با حضور عبدالرسول کریمی، معاون فرهنگی و پرورشی شهر تهران و معاونان پرورشی مناطق نوزده گانه و با حضور بیش از چهار هزار دانش آموز از مناطق نوزده گانه شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
کریمی: مادران آینده این جامعه باید حضرت زهرا(س) را الگو قرار دهند

کریمی، معاون پرورشی شهر تهران با گرامیداشت یاد و نام شهیدان و آرزوی توفیق برای مسئولین گفت: روز زن و روز مادر و سالروز تولد امام خمینی(ره) را تبریک می گویم و خوشحالم در جمع صمیمی شما دانش آموزان عزیز و مادران آینده این سرزمین هستم. وی افزود: امروز در مکان مقدسی هستیم که امام راحل(ره) آرمیده اند. امام بزرگواری که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری این انقلاب در هیچ کجای جهان بدون نام او شناخته شده نیست. کریمی گفت: آمده ایم تا در گام اول تجدید با آرمان های امام تجدید بیعت کرده و بگوییم همیشه و همه جا سخنان رهبرمان را سرلوحه قرار می دهیم. امروز روز مقدسی است و از بودن در کنار هم لذت می بریم و باید شاد باشیم. اما چه ویژگی هایی باعث شد تا حضرت فاطمه(س) دردانه عالم باشد. اولین ویژگی این عزیز مهرورزی نسبت به فرزندان است. او علاوه بر اینکه نسبت به خانواده خود محبت داشت، نسبت به همه اطرافیان محبت ویژه داشتند. وی افزود: از ویژگی دیگر خانم فاطمه زهرا(س) اعتماد به نفسی که به فرزندان خود روا می داشتند. این بزرگوار شنونده خوبی برای فرزندان شان بودند و برای رسیدن به بالندگی آنها تا می توانستند فرزندان شان را به فعالیت گروهی تشویق می کردند. سومین ویژگی قناعت ایشان بود. در قناعت گنج عظیمی است و ما باید الگو بگیریم. کریمیگفت: ویژگی دیگرشان این بود که دیگران را به فراگیری علم تشویق می کردند. بنابراین علم آموزی و دانش آموزی بر همه ما واجب است، البته همه زندگی نمره نیست مهم این است که ما آداب زندگی را بیاموزیم زیرا قرار است شما فرزندان اینده سرزمین باشید و در نهایت فرزندانی با بهداشت روانی خوب تحویل جامعه دهید. پس باید سطح آگاهی خود را بالا ببرید.

کریمی با اشاره به حضور چهارهزار نفری دانش آموزان در حرم مطهر امام راحل گفت: بیش از چهار هزار دانش آموز دختر در این مکان حضور موثری دارند و به همه جهان نشان می دهند که به آرمان های امام راحل پایبندند و منویات رهبری را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد.

در انتهای مراسم دانش آموزان دختر با اهدای شاخه های گل به حرم مطهر امام راحل تولد امام خمینی(ره) و حضرت زهرا(س) را گرامی داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار