نماینده ولی فقیه در لرستان: دوم اسفند روز سرنوشت سازی برای ملت ایران است

خرم آباد (پانا) - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: دوم اسفند ماه روز سرنوشت ساز و تجلی مشارکت مردم و رشد ایمانی و فرهنگی ملت ایران است.

کد مطلب: ۱۰۲۳۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در لرستان: دوم اسفند روز سرنوشت سازی برای ملت ایران است

به گزارش پانا، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های این هفته نمازجمعه در مصلی الغدیر خرم اباد با اشاره به حضور پررنگ مردم ولایی لرستان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بیان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون نظام سلطه و بلندگوهای دشمن تلاش در پایین آوردن مشارکت سیاسی مردم داشتند و تمام امکانات خود را در این راستا بکار گرفتند ولی مردم ایران با فضل و یاری خدا و بصیرت خود در هر مقطعی از زمان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند.

وی خطاب به نامزدهای انتخابات گفت: تمام داوطلبانی که به نیت خدمتگذاری به میدان آمدند بدانند که این رسالت بسیار سنگین و مثابه فضایل مردم است.

وی ادامه داد: این افراد باید در راستای خوبیها و فضایل حرکت کنند و مجمع خوبیها باشند چرا که برای خدمت به ملت به میدان آمدند و کاندیداها نماینده رای مردم هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به خدمتگذاری سپهبد شهید سلیمانی به ملت ایران که در کوه و بیابان ها به دنبال قاتلین ملت ایران می گشت، عنوان کرد: کاندیداها هم اگر برای رضای خدمت و خدمت به مردم احساس تکلیف کردند باید آمادگی خدمت داشته باشند و به دنبال کسب جایگاه و موقعیت برای خودشان نباشند.

وی تاکید کرد: داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی باید در حد توانایی های خود صحبت کنند و اگر بیش از اندازه بگویند و مردم را فریب دهند ظلم کردند و اگر می خواهند گذشته را نقد کنند باید بین نقد و نفی تفاوت قایل باشند.

وی به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر کاندیداها بخواهند گذشته را نفی کنند خدمات را نادیده گرفته اند و دستاوردها را زیر سوال می برند.

امام جمعه خرم آباد گفت: تبلیغات لازمه انتخابات است و شور انتخابلاتی ایجاد می کند ولی از اسراف و افراط و تفریط جلوگیری شود و از بیت المال استفاده نشود.

وی افزود: مردم در دهه فجر 10 روز جشن گرفتند اما اقدام خلاف شرعی نشده است داوطلبان مراقب باشند به خاطر کسب رای مرتکب فعل حرام نشوند ومسوولان اجرایی و نظارتی حساسیت لازم را خواهند داشت.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی ادامه داد: برخی برای کسب رای اقداماتی انجام می دهند که خلاف شرع و قانون است و باید برخورد لازم با این افراد شود.

وی با تاکید بر اینکه کاندیداها از وعده های نشدنی و دروغین بپرهیزند، عنوان کرد: انتخابات فرصتی برای همگرایی و اتحاد اقوام مختلف است و نبایدتدابیری بکار گرفته شود که بلعث اختلاف بین اقوام شود.

امام جمعه خرم آباد افزود: هرگونه اقدام مسوولان ستاد و طرفداران به نام داوطلبان ثبت می شود و مراقب حرکات طرفداران و اتفاقات ستادها باشند و از سوء تدبیرها پرهیز شود.

وی ادامه داد: مردم لرستان متدین و انقلابی هستندو شایسته عزت وشرافت مردم لرستان بی نظمی در انتخابات نیست و باید اتفاقات توسط مسوولان با دقت رصد شود.

امام جمعه خرم آباد در فرازی دیگر به سالروز ولادت حضرت فاطمه الزهرا اشاره کرد و گفت: حضرت فاطمه (س) خیر کثیر است و باید بندگی و اتصال به پروردگار را از ایشان آموخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار