اعزام 256 دانش آموز پسرشهر قدس به اردوی راهیان نور

شهر قدس (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهر قدس گفت:ا ردوهای راهیان نور راهی برای بهره‌مند شدن دانش‌آموزان از آموزه‌ها و ارزش‌های دوران دفاع مقدس است.

کد مطلب: ۱۰۲۳۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
اعزام 256 دانش آموز پسرشهر قدس به اردوی راهیان نور

در این مراسم صادق محمدی ، مدیر آموزش و پرورش شهرقدس در سخنانی ضمن یادآوری مقام رفیع شهیدان ، برگزاری اردوهای راهیان نور را راهی برای بهره‌مند شدن دانش‌آموزان از آموزه‌ها و ارزش‌های دوران دفاع مقدس و تقویت ریشه‌های باور دانش‌آموزان به این راه دانست .

او در ادامه تصریح کرد : در دوران جنگ تحمیلی عزیزان نوجوان و جوان زیادی برای دفاع از کشور خویش جان خود را فدا کردند و ثمره‌ شهادت آنها و ایمان شهیدان به راه انقلاب اسلامی و باورهای معنوی شهیدان این بود که ماندگاری انقلاب اسلامی را به جهانیان ثابت کردند .

محمدی اظهار کرد : ترویج معنویات و ارزش‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت در میان دانش‌آموزان و فراهم کردن شرایط برای بازبینی دانش‌آموزان از مناطق جنگی و عملیاتی کشور یکی از قدم های موثر در شناخت بهتر نسل جوان با فرهنگ شهادت و ایثار است .

او اذعان کرد : آموزش و پرورش می‌‌تواند گام های موثری در شناخت بهتر دانش‌آموزان از فرهنگ شهادت و شناخت بهتر آنها از آرمان‌ها و هدف‌های انقلاب اسلامی ایران و تقویت ریشه های باور آنها به این انقلاب عظیم ،بردارد تا دانش‌آموزان قدردان ایثارگری های شهیدان باشند و پاسدار میهن اسلامی خویش باشند .

256 دانش آموز پسر به همراه مربی ، روحانی امین و راوی کاروان از پنح دبیرستان و دو هنرستان پسرانه شهرقدس از مزار شهدای گمنام شهرقدس با هدف بازدید از مناطق عملیاتی و مقدس جنوب کشور و یادآوری مقام والای شهیدان ، عزیزانی که برای تثبیت انقلاب اسلامی و دفاع از وطن خویش جان خود را فدا کردند و آشنایی بهتر دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت، راهی مناطق جنوب کشور شد .

خبرنگار:آرین کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار