زمان ثبت نام آزمون استعدادهای درخشان پایه هفتم و تکمیل ظرفیت پایه دهم اعلام شد

رشت (پانا) - رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان گیلان گفت: ثبت نام داوطلبان سنجش پایه هفتم و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت پایه دهم از روز شنبه 26 بهمن تا روز شنبه 3 اسفند از طریق سامانه: azmoon.medu.ir انجام می شود.

کد مطلب: ۱۰۲۳۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
زمان ثبت نام آزمون استعدادهای درخشان پایه هفتم و تکمیل ظرفیت پایه دهم اعلام شد

به گزارش پانا ، نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، سالار نجفی با اعلام این خبر گفت: دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در فرآیند آزمون ورودی از طریق سامانه مذکور در اختیار داوطلبان قرار می گیرد و مشخصات مدارس استعدادهای درخشان سراسر کشور هنگام ثبت نام قابل مشاهده خواهد بود. وی افزود: ثبت نام داوطلبان سنجش پایه هفتم و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت پایه دهم از روز شنبه 26 بهمن آغاز می شود و تا 3 اسفند از طریق سامانه: azmoon.medu.ir انجام می شود.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان گیلان درباره زمان این آزمون خاطرنشان کرد: سنجش پایه هفتم دانش آموزان داخل و خارج کشور، ساعت 9 صبح و آزمون ورودی پایه دهم نیزساعت 14 بعد از ظهر هر دو در روز پنج شنبه 4 / 2 / 99 برگزار می شود.

نجفی خاطرنشان کرد: کارت ورود به جلسه نیز پنج روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون، از طریق سامانه مذکور در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار