«کلوچه دارچینی» برای هنرمندان روی صحنه می‌رود

تهران (پانا) - نمایش «کلوچه دارچینی» به کارگردانی مریم کاظمی شنبه 10 اسفند میزبان هنرمندان خواهد بود.

کد مطلب: ۱۰۲۳۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
«کلوچه دارچینی» برای هنرمندان روی صحنه می‌رود

این نمایش که نوشته دیوید وود است و سید حسین فدایی حسین آن را به فارسی برگردانده است ، با طراحی ، کارگردانی و اشعار مریم کاظمی در سالن سینماتئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (خیابان وزرا) روی صحنه است و روز شنبه 10 اسفند ماه میزبان هنرمندان می‌شود.

در نمایش «کلوچه دارچینی» ماجراهای جذاب ساکنان یک آشپزخانه و کوکوی ساعت را در شبی خاص که یک کلوچه دارچینی پخته می شود به تماشا می‌نشینیم. کلوچه دارچینی برای نجات کوکوی ساعت به دیدار کیسه چای تنها می‌رود و با همراهی دوستانش آقای نمک و خانوم فلفل با موش می‌جنگد تا این که...

کلوچه دارچینی که با استقبال بی نظیر مخاطبان و خانواده ها همراه شده هر روز غیر از شنبه ها در ساعت 19 و صبح ها ویژه مدارس و مهدهای کودک اجرا می شود.

در این نمایش سیدجواد زیتونی، مریم کاظمی، هومن رهنمون، پریسا فلاح‌زاده، حسام کلانتری، مهراد زمانی، نازنین صفا، عرفان میدانلو، هایده حسین‌زاده، فاطمه خدابنده‌لو ، سمیه بیگی، شادی کارآیین، زهرا روشن‌ضمیر، نرگس صفامنش، فربد تجویدی و مهدی رمضان‌زاده ایفای نقش می کنند.

تعدادی از هنرجویان بازیگری آموزشگاه تئاتر مستقل(پنجمک) نیز در نقش پرده‌ها که جانبخشی شده‌اند و یلدا فرهبد در نقش میان پرده در این نمایش حضور دارند.

طراحی‌صحنه این نمایش را رضا مهدی‌زاده انجام داده و آهنگسازی را فرید نوایی ، طراحی‌لباس را زهرا بداغ‌آبادی، طراحی ‌وساخت‌عروسک را سهیلا باجلان ، طراحی پوستر را پریسا فلاح زاده و طراحی‌گریم را افسانه قلی‌زاده برعهده دارند.

امیرعابدی عکاس، جواد اعرابی مدیراجرا، زهرا شایان‌فر روابط‌عمومی، مهراد زمانی دستیار کارگردان، شقایق اصلانی و ریحانه کوثری مدیران‌صحنه، ریحانه دینی دستیار طراح‌ لباس و سعید معروف‌پور دستیار طراح‌صحنه ، فاطمه عابدینی و سهیلا آقایاری پاسخگوی رزرو ، از جمله همکاران گروه‌تئاتر مستقل در اجرای کلوچه دارچینی هستند.

کارآموزان مدیریت‌صحنه مدیسا قاضی ، مهرنوش شصتی ، ساغر احمدی،اکرم هادیان، عاطفه خانی،کیانا کریمی، احمدرضا آقایی،سینا خدابخشی و مونا شریفی با این اجرا همراهند.

شماره 09371756644 برای هماهنگی حضور در اجرای ویژه هنرمندان اعلام شده و رزرو صندلی میهمانان صرفا از طریق این شماره انجام می پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار