حضور وزیر آموزش‌ و پرورش در آیین اربعین سردار سلیمانی

تهران (پانا) - وزیرآموزش‌ و پرورش با حضور درآیین گرامیداشت اربعین سردار سپهبد شهید سلیمانی یاد و خاطر آن شهید والامقام را گرامی داشت.

کد مطلب: ۱۰۲۳۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور وزیر آموزش‌ و پرورش در آیین اربعین سردار سلیمانی

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، شامگاه امروز محسن حاجی میرزایی با حضور در مصلی امام خمینی(ره) تهران که آیین یادبود و سوگواری سپهبد شهید سلیمانی و در چهلمین روز فراق آن سردار رشید اسلام برگزارشد، شرکت کرد و ضمن ادای احترام به آن شهید بزرگ با خانواده وی ابراز همدری کرد.

مراسم بزرگداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی همزمان با سراسرکشور با حضور مسئولین کشوری و لشکری و مردم ولایت‌مدار تهران در مصلی برگزار شد و مداحان و سخنرانان با ذکر مصائب و همچنین رشادت‌های سردار سلیمانی یادش را گرامی داشتد.

وزیرآموزش‌وپرورش در پیام تسلیتی که به مناسبت شهادت سردار سلیمانی صادر کرده بود، این شهید بزرگوار را نماد بارز عزت، غیرت، اخلاص، استکبارستیزی، دفاع از مظلوم و وطن‌دوستی عنوان کرد.

محسن حاجی‌میرزایی تاکید کرده بود زندگی سراسر افتخار او به‌عنوان بخشی از گفتمان انقلاب اسلامی، برای همه معلمان، دانش آموزان و همه آحاد جامعه، درس‌آموز است و باید در محتوای بسته یادگیری گنجانده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار