نشست کارشناسان سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی برگزار شد

ارومیه (پانا) - نشست کارشناسان سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی با حضور رییس و کارشناسان این سازمان در مناطق و شهرستان های 24 گانه استان در سالن جلسات برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست کارشناسان سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی برگزار شد

وی افزود: عضویت 78 هزار نفر در تشکیلات پیشتازان و 3 هزار مربی تشکیلاتی در سال تحصیلی جاری در بخش تشکیلات سازمان دانش آموزی صورت گرفته و دوره های اموزشی لازم نیز درتعدادی از شهرستان ها و مناطق برگزار شده و مناطقی که این دوره ها را برگزار نکرده اند در اولین فرصت کارگاه های توانمد سازی را برگزار نمایند.

رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی در این نشست به لزوم توجه به فعالیت های اردویی اشاره کرد و گفت: امروزه برخورداری از فضای خوب در مدرسه و امکانات آموزشی و پرورشی ، معلمان و مربیان توانمند به تنهایی پاسخگوی نیازهای روحی، روانی و اجتماعی دانش آموزان نیست.

رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی نیز در این جلسه به رسالت سازمان دانش آموزی اشاره کرد و گفت: برنامه های سازمان دانش آموزی در حوزه تربیت اجتماعی و تقویت نگرش فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان به عنوان بخشی از فعالیت های تربیتی آموزش و پرورش است .

رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی به اهمیت توجه ویژه به امورات مالی این مجموعه اشاره کرد و گفت: شفافیت ضروری ترین اصل در بحث مدیریت موضوعات مالی است و همه برنامه ریزی های لام جهت تحقق این مهم باید از سوی متولیان امر صورت پذیرد؛ همچنین کارشناسان محترم در نظر داشته باشند که فعالیت های اقتصادی سازمان در راستای اعتلای برنامه های دانش آموزی هزینه شوند.

عباس زاده با بیان اینکه خبرگزاری پانا امادگی کامل در جهت پوشش اخبار و فعالیت های اردویی و فرهنگی را دارد،ادامه داد: حضور دانش آموزان در خبرگزاری پانا یک جریان تربیتی - آموزشی است و دانش آموزان ضمن تحقق امر تربیت اجتماعی در جهت اطلاع رسانی مطالب و مستند سازی فعالیت های آموزش و پرورش و به خصوص برنامه هایی پرورشی فعالیت می کنند.

وی در پایان از شهرستان ها و مناطقی که همایش یاوران انقلاب را برگزار کردند تشکر کرد و گفت: امسال بیش از 8 هزار نفر از اعضای تشکیلات دانش آموزی پیشتازان در همایش های یاوران انقلاب حضور یافته و توانمندی های سازمان دانش آموزی را به معرض نمایش گذاشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار