در حضور معاون حقوقی رییس جمهور ؛

رییس کانون وکلای مازندران: درخواست داریم استقلال کانون حفظ شود

ساری (پانا) - رییس هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مازندران در حضور معاون حقوقی رییس جمهور با اشاره به در پیش رو بودن جشن استقلال کانون، درخواست کرد که استقلال کانون رو به نابودی نرود و حفظ شود.

کد مطلب: ۱۰۲۳۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
رییس کانون وکلای مازندران: درخواست داریم استقلال کانون حفظ شود

علی‌اکبر اربابی امروز در نشست کانون وکلای دادگستری مازندران که با حضور لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور در ساری برگزار شد، خطاب به او گفت: «دو درخواست داریم. اول برقراری حاکمیت قانون در تمامی دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی غیر دولتی. شما دغدغه حقوق شهروندی دارید بنابراین توقع این است که قانون در تمامی مراجع حاکم باشد. این به نفع دولت و حاکمیت و اسباب حلب رضایتمندی مردم است.»

او ادامه داد: «از اقدامات شخصی که برای دور زدن قانون آیین‌نامه، دستورالعمل و بخش‌نامه‌هایی که وضع می‌کند و خلاق قانون است، جلوگیری شود. سابق بر این آیین‌نامه‌های که از طرف دولت و وزارتخانه‌ها تایید می‌شد، فراوان پیش می‌آمد که در دیوان عدالت اداری ابطال می‌شد اما در شرایط فعلی در دفتر حقوقی رییس جمهور مورد بررسی قرار می‌گیرد و تقریبا این مسئله به صفر رسیده است.»

اربابی تأکید کرد که باید این مسئله فراگیر شود و اقدامات تمام اشخاصی را در برگیرد که آیین‌نامه‌های و دستورالعمل‌ها و بخش‌نامه‌هایی بر خلاف قانون وضع می‌کنند.»

رییس هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مازندران همچنین به جشن استقلال این کانون در هفتم اسفند اشاره کرد و گفت: «درخواست داریم اقدامی شود که استقلال کانون رو به نابودی نرود. این‌طور نباشد که وقتی در خارج از کانون صحبت می‌کنیم به وجود کانون مستقل افتخار کنیم اما در داخل اسباب اضمحلال آن را فراهم کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار