برگزاری مراسم بزرگداشت سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دراردبیل

اردبیل (پانا) - فرهنگیان نواحی 1 و 2اردبیل ، سرعین، نیر، نمین و هیر با حضور در مراسم بزرگداشت سردار دل ها سپهبدشهیدحاج قاسم سلیمانی که در مهدیه اردبیل و با مشارکت سازمان بسیج فرهنگیان استان برگزار شد، یکبار دیگر با آرمان های شهدا بیعت کرده و یک صدا به ادامه راه آنان تاکید کردند.

کد مطلب: ۱۰۲۳۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم بزرگداشت سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دراردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در این مراسم با قدردانی از کلیه فرهنگیان و دانش آموزانی که در یوم الله 22 بهمن ماه شرکت کرده بودند، گفت: پیام راهپیمایی 22 بهمن ایستادگی، مقاومت و پایداری در کنار شهدا و عمل به منویات امام راحل و مقام معظم رهبری بود.

احمد ناصری با اشاره به ساحت های تعلیم و تربیت در سند تحول بنیادین، اظهار داشت: بر اساس ساحت سیاسی و اجتماعی وظیفه داریم تا نسل حاضر را بر اساس آموزه های دینی و ارزش هایی چون شهادت تربیت کنیم و بستر لازم را برای چنین فضایی در مدارس اسجاد نماییم.

او ادامه داد: علاوه بر اینکه شناخت قهرمانان به نسل حاضر یک رسالت برای آموزش و پرورش است، بایستی از زحمات و جانفشانی های شهدا جهت ایجاد چنین امنیتی در کشور با برپایی چنین مراسمی قدردانی کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان هم در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: تفکر و ایده شهید سلیمانی باید ادامه یابد.

سردار جلیل بابازاده قانع افزود: رشادت و دلاورمردی‌های رزمندگان و شهدا در ۸سال دفاع مقدس فراموش نشدنی است و امنیت و اقتدار کشورمان در سایه خون شهدا رقم خورده است.

او نقش فرهنگیان و معلمان را در تربیت نیرو‌های کاردان و ولایی و انقلابی بسیار حایز اهمیت عنوان کرد و افزود: ما قدردان معلمان هستیم که شخصیت‌های بزرگ در عرصه‌های مختلف را تحویل جامعه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار