شعار گردشگری امسال قزوین تصویب شد؛

قزوین گذری نیست، دیدنی است

قزوین (پانا) - «قزوین گذری نیست، دیدنی است» به عنوان شعار گردشگری امسال در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان به تصویب اعضای ستاد رسید.

کد مطلب: ۱۰۲۳۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
قزوین گذری نیست، دیدنی است

علی فرخ زاد معاون استاندار قزوین در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان ویژه نوروز اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های گردشگری که در شهر قزوین و سایر نقاط استان وجود دارد ضرورت دارد برنامه ریزی های لازم در زمینه جذب گردشگر از سوی دستگاه های مربوطه صورت پذیرد.

او با اشاره به اینکه امسال برنامه ریزی های لازم و منسجم توسط ستاد خدمات سفر استان و کمیته های ستاد انجام شده است، عنوان کرد: با شناسایی و بررسی نقاط ضعف و قوت در برنامه ریزی های سال های گذشته سعی شده تا با توان هرچه بیشتر به استقبال نوروز برویم.

فرخ زاد افزود: تبلیغات از مبدا همچون سالهای پیش در تهران و کرج و همچنین جاده های مواصلاتی استان انجام می شود.

معاون عمرانی استاندار خاطرنشان کرد: جاده های مواصلاتی قزوین طبق گفته کلانتری معاون رئیس جمهور از پاکیزه ترین جاده های کشور است و باید سعی کنیم تا جاده ها همچنان پاکیزه بماند عملیات پاکسازی جاده ها بالاخص درمبادی ورودی شهرها با جدیت دنبال شود.

او تاکید کرد: بازرسی ها از مراکز اقامتی و درمانی به طور منظم و به اندازه مورد نیاز باشد، طوری که تکرر و ازدیاد بازرسی ها سبب اختلال در امور این مراکز نشود.

فرخ زاد در پایان خاطر نشان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی مفرح و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در کل شهرها و روستاهای استان در دستور کار قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار