قدردانی استاندار گیلان از اقدامات استانداری و دستگاه های امدادی استان قزوین

قزوین (پانا) - استاندار گیلان از استانداری و دستگاه های امدادی استان قزوین در مدیریت بحران برف و کولاک استان گیلان تشکر و قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی استاندار گیلان از اقدامات استانداری و دستگاه های امدادی استان قزوین

قدرت اله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین در جلسه اضطراری شورای هماهنگی، پیشگیری و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گیلان که با حضور نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور؛ استاندار و مسؤلین استان گیلان و مسئولین استان های معین و با موضوع کنترل بحران ناشی از برف و کولاک اخیر در محل استانداری گیلان برگزار شد، اظهار داشت:در این جلسه گزارش کاملی از وضعیت موجود، تمهیدات و امکانات اتخاذ شده، نیازهای احصا شده و شرح خدمات استان های معین چون قزوین و مازندران در مدیریت و کنترل بحران موجود ارائه شد.

او افزود: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن اشاره به ارائه خدمات و حضور مسئولین ، نیروها و تجهیزات امدادی استان گیلان و استان های معین در نخستین ساعت های بروز مشکل در استان گیلان، از اختصاص بودجه و به کار گیری تمامی امکانات موجود برای ارائه خدمات به هموطنان گیلانی خبر داد.

مهدیخانی افزود: از صبح روز گذشته اکیپ های امدادی متشکل از نیروهای هلال احمر، راهداری و حمل و نقل جاده ای، اداره برق استان قزوین بنا بر دستور استاندار قزوین وبا هماهنگی مدیریت بحران به استان گیلان اعزام شده و معاونت عمرانی، فرماندهی نیروی انتظامی ودیگر مسئولان استانی از محورها و وضعیت موجود بازدید به عمل آوردند.

مهدیخانی در پایان خاطر نشان کرد: استاندار گیلان از همکاری همه جانبه استاندار قزوین و ارائه خدمات شبانه روزی مدیریت بحران و دستگاه های امدادی استان قزوین در کنترل شرایط موجود تشکر و قدردانی داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار