برگزاری رویداد کارآفرینی در هنرستان شیخ محمد بلیغ فیروزکوه

فیروزکوه(پانا)- رویداد دوروزه کارآفرینی با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و آموزش‌ وپرورش فیروز کوه درهنرستان شیخ محمد بلیغ منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری رویداد کارآفرینی در هنرستان شیخ محمد بلیغ فیروزکوه

فاطمه سیر مسئول امور بانوان آموزش و پرورش فیروز کوه در این رابطه بیان داشت : این رویداد باهدف چشم‌انداز سازی آینده شغلی در هنرستان دخترانه شیخ محمد بلیغ فیروزکوه و با حضور مدرسین و در راستای عدالت آموزشی رویداد تینو تک به مدت دو روز برگزار شد.

او در ادامه افزود: در این رویداد، به توسعه نگرش کارآفرینی در حوزه فناوری و IT پرداخته می شود و دانش آموزان با شرکت در کارگاه های عملی با مربیان کارآفرین، یاد می‌گیرند که چطور برای موفقیت و رشد خود و کشورشان ایجاد شغل نمایند.

سیر اذعان کرد:در طی این دوره شرکت کنندگان در گروه های دانش آموزی به طراحی ایده و پر کردن بوم کسب و کار پرداختند و با تمرین و آموزش یاد می گیرند که چگونه ایده هایشان را به مرحله عملی برسانند.

او خاطر نشان کرد:دانش آموزان در سه بخش بازی‌سازی و چگونگی درآمدزایی از آن، تولید محتوا و نحوه تولید محتوای باکیفیت و هوشمند سازی و تأثیر آن بر کیفیت زندگی و کسب‌وکار با یکدیگر به رقابت پرداختند ومنتخبین این رقابت‌ ها در کمپ‌های آموزشی برنامه‌نویسی پیشرفته شرکت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار