برگزاری دوره آموزشی –تخصصی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز خراسان رضوی

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دوره آموزشی تخصصی با حضو 150 نفر از داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز ادارات آموزش و پرورش خراسان رضوی در محل اردوگاه شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی –تخصصی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز خراسان رضوی

علیرضا مالک اشرفی گفت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی، توانمند کردن داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز و همچنین تعیین سطح آنان جهت اعطای مدرک داوری و استفاده در داوری مراحل استانی می باشد.

وی ادامه داد: در این دوره آموزشی حدود 150 نفر از داوران مرحله شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز در رشته های تفسیر قرآن کریم، صحیفه سجادیه، انشای نماز، احکام، وقف و ابتداء و مداحی حضور دارند که در حضور اساتید و داوران برجسته استانی و ملی به بحث و تبادل نظر در رابطه با آیین نامه داوری رشته های یاد شده می پردازند.
مالک اشرفی در اشاره به نحوه تعیین سطح داوران گفت: از تمامی شرکت کنندگان در ابتدای دوره پیش آزمون گرفته می شود تا وضعیت آغازین آنها مشخص شود، سپس فرم های داوری آنان و نقاط ضعف و قوت افراد توسط اساتید کلاس تحلیل و بررسی می شود و پس از بحث و تبادل نظر راجع به نکات داوری، در پایان دوره، شرکت کنندگان مجدد به داوری یک نمونه اجرا خواهند پرداخت و اساتید بر مبنای استانداردهای تعریف شده به تعیین سطح شرکت کنندگان و انتخاب افراد برگزیده اقدام می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار