معاون وزیر و رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در ساری:

مازندران از استان‌های مدال‌آور در المپیادها است

تهران (پانا) - فاطمه مهاجرانی، رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در سفری غیر منتظره از مدارس سمپاد مازندران در شهرهای بابل و قائم‌شهر بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مازندران از استان‌های مدال‌آور در المپیادها است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، «مهاجرانی» با حضور در شهرستان بابل ابتدا در جمع دبیران چهار مدرسه سمپاد این شهرستان حاضر شد و پس از گوش فرا دادن به سخنان نمایندگان دبیران و دبیر شورای مدیران مدارس سمپاد استان، گفت: صرف دانش‌آموز سمپاد بودن، نخبگی نیست، بلکه نخبگی جریانی است که باید به تولید اثر منتهی شود، همچنین اعتقاد داریم همه دبیران باید کمک کنند تا انسان پرتوان ذهنی و مُبادی آداب اجتماعی تربیت کنیم.

او همچنین افزود: ما باید انسان‌هایی تربیت کنیم که ارتباط با خود، با خدا و با خلق خدا را نیک بیاموزند و از آنجایی‌که بیشترین تاکید ما بر تربیت «انسان مسئول» است، ضرورت دارد سیاست‌گذاری‌های تربیتی به عهده ما باشد.

مهاجرانی همچنین در خصوص جایگاه مدارس سمپاد در مازندران گفت: مازندران از جمله استان‌هایی است که برای وزارت‌خانه و برای ما در سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان مهم است چون در بسیاری از شاخص‌های علمی همواره بعد از استان تهران، جایگاه دوم را دارد و از استان‌های مدال‌آور کشور است.

او همچنین از فضای فیزیکی و آموزشی و تربیتی و برنامه‌ها و همچنین کلاس درس این مدارس بازدید و با دانش‌آموزان گفت‌وگو کرد.

مهاجرانی سپس با حضور در اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران، ضمن تبریک مسئولیت جدید به آقای سعدی‌پور و آرزوی موفقیت، با مدیرکل آموزش و پرورش مازندران پیرامون راه‌های ارتقای سطح علمی، تربیتی و اخلاقی دانش‌آموزان مستعد مازندرانی مذاکره و تبادل نظر کرد.

گفتنی است فاطمه مهاجرانی در پایان این سفر یک روزه، به اتفاق «سعدی‌پور» به دیدار «حاج سبحان فیروزیان» خیّر مدرسه‎ساز و رییس مجمع خیرین مازندران رفت و ضمن دیدار و بحث و تبادل نظر با او، هدیه‌ای به پاس تلاش سازنده این خیّر نیک‌اندیش، به او اهدا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار