افتتاح نمایشگاه توانمندی های زنان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) با همکاری امور بانوان فرمانداری نمایشگاه توانمندی های بانوان اسلامشهربا حضور معاون سیاسی ،انتظامی فرماندار اسلامشهر در محل مجتمع تجاری نگین شهرستان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح  نمایشگاه توانمندی های زنان اسلامشهر

در نمایشگاه توانمندی های زنان اسلامشهر، بانوان کارآفرین در۵۰ غرفه خدماتی، تولیدی و هنری محصولات خود را به صورت مشاغل خانگی عرضه کردند.

در حاشیه برگزاری نمایشگاه ارینب مسرور عضو شورای اسلامی شهر اسلامشهر در گفتگو با پانا اظهار کرد:برگزاری نمایشگاه های توانمندی های زنان نیاز به فرهنگ سازی دارد و با توجه به مسائل اقتصادی و مشکلات زنان سرپرست خانوار، حمایت همه مسئولین از این عزیزان را می طلبد.

او در ادامه عنوان کرد: با حضور در تمامی غرفه ها و دریافت اطلاعات زنان کارآفرین از طرف شورای شهر اسلامشهر قول مساعد اقدامات حمایتی لازم را دادیم و امیدواریم در راستای ساماندهی فعالیت زنان بتوانیم مکانی موقت، شایسته این عزیزان در شهرستان داشته باشیم تا مردم ضمن مراجعه به این مراکز و بازدید نسبت به خرید محصولات زنان کارآفرین اقدام کنند.

در مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندی های زنان اسلامشهر، مسئول امور بانوان فرمانداری، معاون شبکه بهداشت و درمان، معاون امور بانوان اداره ورزش و جوانان، مسئولین ادارات و ارگانها و اصحاب رسانه نیز حضور داشتند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار