کارشناس مسئول مشاوره اموزش و پرورش پاکدشت:سرمایه نیروی انسانی ما با حضور مشاوران در مدارس پویاست

پاکدشت (پانا) - کارگاه آموزشی ویژه رابطین مشاور مقطع ابتدایی آموزش و پرورش پاکدشت در سالن آیه الله هاشمی رفسنجانی منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
کارشناس مسئول مشاوره اموزش و پرورش پاکدشت:سرمایه نیروی انسانی ما با حضور مشاوران در مدارس پویاست

در این جلسه طیبه ایوبی کارشناس مسئول مشاوره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در سخنانی اظهار کرد: طرح معلمان رابط مشاور بویژه در مقطع ابتدایی در دستور کار مدارس قرار دارد واین نشست با هدف توسعه و تقویت مهارت‌های فردی و اجتماعی و ساخت رفتارهای سالم در سنین ابتدایی با حضور معلمان ابتدایی شهرستان پاکدشت برگزار شد.

او در ادامه بیان کرد: با بهره‌گیری از این طرح در مدارس می‌توان زمینه را برای توانمند ساختن دانش‌آموزان و ارائه فرصت‌هایی به آنان برای مشارکت در فعالیت‌های مشاوره‌ای، پیشگیری و کنترل رفتارهای پرخطر فراهم کرد به گونه ای که سرمایه نیروی انسانی ما با حضور مشاوران در مدارس پویاست .

ایوبی اذعان کرد: کمک به رشد سازگاری دانش اموزان، تقویت حس مسئولیت پذیری و ترویج فرهنگ مشارکت پذیری، پیشگیری از بروز رفتارهای پرخطر تسهیل دسترسی دانش‌آموزان به خدمات مشاوره‌ای در مدرسه و شناسایی و ارجاع به موقع دانش‌آموزان در معرض خطر، از جمله مهم‌ترین اهداف این طرح است.

سپس مهناز باب الحوائجی از کارشناسان به شرح و بسط ویژگی های کودکان بیش فعال و چگونگی شناسایی این اختلال پرداخت و افزود: تعمیق فعالیت های مشاوره ای در مدارس ابتدایی، تسهیل خدمات مشاوره ای در همه مدارس ابتدایی، استفاده از ظرفیت و توان سایر همکاران در ارائه خدمات مشاوره ای برای ما حائز اهمیت است و مجدانه پیگیر ایجاد بستری برای سلامت روان و بهداشت ذهن در مدارس هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار