جریمه ۱۳۰ میلیون ریالی سپیدرود رشت

رشت (پانا) - تیم فوتبال سپیدرود رشت از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ۱۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی شد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
جریمه ۱۳۰ میلیون ریالی سپیدرود رشت

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اظهار کرد: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای مسابقه تیم های سپیدرود رشت با نود ارومیه از هفته نوزدهم لیگ دسته اول را اعلام کرد که طبق روال چند مدت اخیر، باشگاه سپیدرود رشت با جرایمی سنگین مواجه شد.

رادنی دیدار افزود: طبق احکام ارایه شده از سوی کمیته انضباطی ، باشگاه سپیدرود به دلیل توهین تماشاگران به تیم مقابل به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد که البته این رای نیز عجیب است چون در طول برگزاری این دیدار هیچ طرفداری به تیم مقابل توهین نکرد.

وی ادامه داد: همچنین طی احکام دیگری ، علی بهارمست سرپرست سپیدرود رشت و رضا نیک نظر مربی این تیم به دلیل رفتار غیر ورزشی هر کدام به پرداخت ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

وی بیان کرد: این در حالی است که یحیی بهاری سرپرست و مدیرعامل باشگاه نود ارومیه تنها به ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل رفتار غیر ورزشی محکوم شده که این فرد باعث تمام حواشی موجود آن دیدار بود.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: این رای در حالی صادر شده که مسبب آغاز جنجال در ورزشگاه سردارجنگل توهین آشکار و بی دلیل کادرفنی و مدیریتی نود ارومیه به نادر دست نشان سرمربی سپیدرود بود و در ادامه سرپرست و مربی سپیدرود به قصد میانجیگری و خاتمه جنجال وارد ماجرا شدند اما در کمال تعجب در این حکم، سه رای بر علیه سپیدرود صادر و مدیرعامل نود که سابقه درگیری و جنجال های دایمی را دارد تنها به ۴۰ میلیون ریال جریمه محکوم شده است.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و نود اورمیه روز ۲۳ دی ماه در هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود با نتیجه یک بر صفر برابر حریف خود به برتری رسید.

تا پایان هفته بیست و سوم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، سپیدرود رشت با کسب ۲۳ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار