شاعر نیشابوری برگزیده کنگره شعر و مقاله بانوی آفتاب

نیشابور (پانا)- معصومه سادات شاکری شاعر نیشابوری برگزیده کنگره شعر و مقاله نویسی بانوی آفتاب با موضوع حضرت فاطمه (س) از دیدگاه اندیشمندان مذاهب اسلامی در محل تالار وحدت مجتمع مفاخر شهرستان تایباد شد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
شاعر نیشابوری برگزیده کنگره شعر و مقاله بانوی آفتاب

مسئول امورفرهنگی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور اظهارکرد: دومین کنگره بانوی آفتاب در قالب شعر و مقاله نویسی با محوریت حضرت زهرا (س) از دیدگاه اندیشمندان مذاهب اسلامی در شهرستان تایباد برگزارشد.

رمضانعلی بیات افزود: هدف از برگزاری چنین کنگره‌ای تقریب مذاهب اسلامی است و حضرت زهرا (س) یکی از عواملی است که باعث نزدیکی مذاهب تشیع و تسنن می‌شود.

او خاطرنشان کرد: ۱۸۲ اثر شعر و ۸۲مقاله در موضوعات مختلف مربوط به حضرت زهرا (س) به کنگره راه یافتند که از بین آنها ۲۴ اثر به عنوان آثار برگزیده وقابل تقدیر این کنگره انتخاب گردیدند.

بیات یادآور شد: سراییدن شعر و بیان سجایای این بانوی بزرگ اسلام از نیازهای جامعه است و وظیفه ما این است که تا می‌توانیم در جهت تقویت باور تقریب امت اسلامی تلاش کنیم و بدون هیچ ملاحظه‌ای هرکس در مقابل اتحاد امت اسلامی قد علم کند با او برخورد خواهد شد.

او همچنین عنوان کرد: معصومه سادات شاکری شاعر نیشابوری برگزیده کنگره شعر و مقاله نویسی بانوی آفتاب با موضوع حضرت فاطمه (س) از دیدگاه اندیشمندان مذاهب اسلامی در محل تالار وحدت مجتمع مفاخر شهرستان تایباد شد.

مسئول امور فرهنگی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: در پایان کنگره شعر و مقاله نویسی بانوی آفتاب با موضوع حضرت فاطمه (س) از دیدگاه اندیشمندان مذاهب اسلامی از نفرات برگزیده با حضور مسئولین در محل تالار وحدت مجتمع مفاخر شهرستان تایباد تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار