تحصیل بیش از 5 هزار فقره سند برای املاک آموزش‌ و پرورش در سال گذشته

تهران (پانا) - معاونت حقوقی و امور مجلس در یک سال گذشته برای 5 هزار و 247 فقره ملک فاقد سند متعلق به آموزش‌ و پرورش، تحصیل سند کرده است.

کد مطلب: ۱۰۲۳۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
تحصیل بیش از 5 هزار فقره سند برای املاک آموزش‌ و پرورش در سال گذشته

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش، معاونت حقوقی و امور مجلس در یک سال گذشته برای 5 هزار و 247 فقره ملک فاقد سند متعلق به آموزش‌ و پرورش، تحصیل سند کرده است.

حمایت قضایی و معاضدت حقوقی از فرهنگیان به‌طور میانگین 15 هزار نفر در سال در راستای تحقق کرامت فرهنگیان و ارتقا منزلت، راه‌اندازی و به‌روزرسانی سامانه املاک آموزش‌ و پرورش، برگزاری 10 نشست با کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، 137 جلسه اختصاصی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با وزیر آموزش‌ و پرورش و مستندسازی اراضی و املاک فاقد سند از دیگر اقدامات انجام‌گرفته در این معاونت است.

معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش علاوه بر برنامه‌ریزی در پیگیری برنامه تنقیح قوانین و مقررات آموزش‌ و پرورش، فعالیت‌های مطلوب و مؤثری را در پاسخ‌دهی به هنگام و مناسب به 5 هزار و 682 فقره نامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، برنامه‌ریزی برای کاهش بروز تخلفات اداری در میان کارکنان با برنامه‌های آموزشی و پیشگیرانه و تعیین تکلیف تعداد قابل‌توجهی از مدارس دارای حکم خلع ید و قلع‌ و قمع از قوه قضائیه داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار