برگزاری همایش بزرگ یاوران انقلاب درخراسان جنوبی

بیرجند(پانا)همایش بزرگ یاوران انقلاب باحضورمسئولین ،اعضا ومربیان ومدرسین سازمان دانش آموزی استان خراسان جنوبی برگزارگردید.

کد مطلب: ۱۰۲۳۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش بزرگ یاوران انقلاب درخراسان جنوبی

رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان جنوبی خبرداد:همایش بزرگ یاوران انقلاب باحضورمسئولین ،اعضا ومربیان ومدرسین استان خراسان جنوبی بامشارکت صدا وسیمای استان برگزارگردید.

بااطمینان افزود:به منظور بصیرت افزایی و تجدید با آرمان های شهدا و امام راحل، همایش 'یاوران انقلاب' با حضور بیش 2000 دانش آموز در خراسان جنوبی برگزار می گردد.

رئیس سازمان دانش اموزی خراسان جنوبی با اشاره به همایش بزرگ یاوران انقلاب گفت : برای معرفی انقلاب اسلامی به نسل فعلی و آشنایی با اهداف آن باید از هر ظرفیت و پتانسیلی به ویژه در آموزش و پرورش استفاده کرد، زیرا بیشترین تعداد از این نسل و خانواده های آنان در ارتباط با این دستگاه تعلیم و تربیت هستند.

او ادامه داد :امسال این همایش با شعار پیشتازان گام دوم انقلاب پیروان مکتب سلیمانی با مشارکت صدا و سیما برگزار گردید.

بااطمینان گرامیداشت ایام ا... مبارک دهه فجر و تجلیل از فجر آفرینان ، تبیین اندیشه های امام راحل با محوریت گفتمان انقلاب اسلامی ،تبیین شخصیت ، سبک زندگی و مکتب تربیتی حاج قاسم سلیمانی و حضور اعضاء و مربیان تشکل پیشتازان در عرصه فعالیت های اجتماعی از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

بااطمینان با اشاره به برگزاری یادواره شهید سپهبد قاسم سلیمانی تاکید کرد: آموزش و پرورش نیروهای خلاق، فهیم و مجربی در تعلیم و تربیت دانش آموزان ایران اسلامی دارد که در چهل ویکمین بهار انقلاب جای شهدا را سبز نگهداشته اند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان جنوبی نیز در این همایش گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب تشکیل این سازمان با رسالت تربیت اجتماعی دانش آموزان با هدف پاسخ دادن به نیازهای آنان است.

او افزود: در این سازمان ،دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی وعلاقه مند به عرصه خبر واطلاع رسانی علاوه بر فراگیری مهارت های اجتماعی میتوانند با فعالیت درخبرگزاری پانا درزمینه ی سخنوری واطلاع رسانی نیز به مهارت آموزی بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار