سرپرست آموزش و پرورش پیربکران: مسابقات کتابخوانی یک اقدام فرهنگی است

اصفهان (پانا) - معاون سوادآموزی، رییس اداره حراست و رئیس اداره سنجش سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از حوزه های امتحانی مسابقه کتابخوانی رنج و گنج سوادآموزان در منطقه پیربکران بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۰۲۳۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست آموزش و پرورش پیربکران: مسابقات کتابخوانی یک اقدام فرهنگی است

سرپرست آموزش و پرورش پیربکران خطاب به سوادآموزان شرکت کننده در مسابقه کتابخوانی بیان داشت: شما سوادآموزان در خط اول جبهه مبارزه با بیسوادی هستید. باید به خود افتخار کنید که برای مبارزه با بیسوادی، با وجود مشکلات زیاد وارد عرصه تعلیم و تربیت شده اید.

وی ادامه داد: اکنون سواد شما به حدی رسیده است که می توانید کتاب بخوانید و آن را تحلیل کنید. شما با مطالعه می توانید الگوی بسیار خوبی برای بچه ها در خانواده باشید.

عبدالرضا بکرانی افزود: هدف از این نوع مسابقات ترویج کتابخوانی در زندگی است. ثمره کتابخوانی در زندگی هر فرد نمایان خواهد شد. این مسابقه یک اقدام فرهنگی است که سوادآموزان را تشویق به خواندن و ترویج فرهنگ مطالعه در بین خود و خانواده می کند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: انشاءا... زمانی فرا رسد که جشن بیسوادی در جای جای کشور و منطقه پیربکران برگزار گردد.

بعد از صحبت های سرپرست اداره، رئیس حراست ، معاون سوادآموزی و رئیس اداره سنجش سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از حوزه امتحانی مرکز یادگیری محلی بهاران و نمایشگاه محصولات خانگی در حسینیه شهر بهاران بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار