انتقاد معاون رئیس جمهور از رتبه 29 قزوین در بودجه؛ این رتبه عادلانه نیست

قزوین (پانا) - قرار گرفتن استان قزوین با داشتن جمعیتی نزدیک به یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در رتبه آخر بودجه چندان عادلانه نیست.

کد مطلب: ۱۰۲۳۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد معاون رئیس جمهور از رتبه 29 قزوین در بودجه؛ این رتبه عادلانه نیست

جمشید انصاری، معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، در دیدار با آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، اظهار کرد: هزینه‌ای که دولت در قالب بودجه برای یک استان در نظر می‌گیرد، تابع وسعت و جمعیت همان استان است که قرارگیری قزوین در رتبه ۲۹ چندان عادلانه نبوده و نیازمند رسیدگی است.

او به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: متهم کردن دولت‌های جمهوری اسلامی به کم‌کاری بی‌انصافی است و همه دولت‌ها به اندازه خودشان خدمات رسانی کرده‌اند.

انصاری با بیان اینکه نباید خدمات دولت‌های ادوار را زیر سوال ببریم، عنوان کرد: اولویت‌های ادوار دولت فرق می‌کرده و اینطور نیست که یک جناح سیاسی در جمهوری اسلامی هیچ کاری نکرده باشد.

این مسئول بیان کرد: همه دولت‌ها در دوران خود کارهای مختلفی انجام می‌دهند، به عنوان مثال، دولت یازدهم و دوازدهم در گازرسانی و آب رسانی کارهای خوبی انجام داده است و دولت‌های قبلی در حوزه برق رسانی موفق بودند.

انصاری به دهه فجر اشاره کرد و گفت: این ایام فرصتی برای تبیین و مقیاس دوران قبل و پس از انقلاب اسلامی است تا امیدواری و اعتماد عمومی مردم افزایش یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار