معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد:

تقدیر از 4 هزار دانش آموز خراسان رضوی حافظ جزء 30 قرآن کریم

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر از 4 هزار دانش آموز موفق در حفظ جزء 30 قرآن کریم در سطح مدارس و ادارات استان تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر  از 4 هزار دانش آموز خراسان رضوی  حافظ جزء 30  قرآن کریم

علیرضا مالک اشرفی افزود: طرح حفظ جزء 30 که از ابتدای سال تحصیلی برای دومین سال پیاپی آغاز شده است، با استقبال خوب دانش آموزان و فرهنگیان همراه بوده است و تعداد 161920 دانش آموز در این طرح ثبت نام کرده اند و فرآیند حفظ سوره های جزء 30 قرآن کریم را آغاز کرده اند.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح بزرگ معنوی، زمینه سازی برای انس هر چه بیشتر دانش آموزان با قرآن کریم است و بدنبال این هستیم که به بهانه اجرای این طرح انس و مراجعه دانش آموزان و فرهنگیان به قرآن کریم بیش از پیش باشد.

مالک اشرفی گفت: این طرح در سه گام تعریف شده است و دانش آموزان اکنون در پایان گام دوم این طرح هستند و طبق برنامه زمانبندی و با همت آموزگاران، اولیا، مربیان و معاونین پرورشی موفق به حفظ بیش از نیمی از سوره های جزء 30 شده اند.

مالک اشرفی با اشاره به برنامه های دهه فجر گفت: در این ایام مبارک، تعداد 4 هزار هدیه برای تجلیل از دانش آموزان حافظ جزء 30 تهیه و تدارک دیده شد و جهت توزیع بین دانش آموزان موفق در طرح حفظ جزء 30 در اختیار ادارات قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار