رئیس آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت :حضور ملت ایران در تمامی صحنه ها گواه اقتدار ایران در عرصه های جهانی است

پاکدشت (پانا) - رئیس آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت به همراه جمع کثیری از دانش آموزان و فرهنگیان در. راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضور یافتند.

کد مطلب: ۱۰۲۳۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت :حضور ملت ایران در تمامی صحنه ها گواه اقتدار ایران در عرصه های  جهانی است

محمد سیلسپوررئیس اموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در حاشیه راهپیمایی باشکوه یوم الله 22بهمن در سخنانی اظهار کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن علی رغم هوای سرد و برفی نشان گر عشق مردم به نظام و انقلاب و پایبندی آنان به آرمانهای جمهوری اسلامی ایران است.

او در ادامه بیان کرد: یکی از دلایل اشتیاق مردم برای حضور در راهپیمایی امسال این است که 22 بهمن مصادف شده با اربعین سردار سپهبد قاسم سلیمانی و موشک باران عین الاسد و تبعاتی که در منطقه داشت.

سیلسپور خاطرنشان کرد: ایران اولین کشوری بود که توانست این پایگاه نظامی را مورد اصابت قرار دهد و این افتخار توانست در عرصه های بین المللی نقش آفرینی کند و مردم با دیدن این اتفاق ها بیشتر احساس میکنند که باید در صحنه باشند.

او به نسل های امروزی انقلاب توصیه نمود: نسل جوان باید بیشتر آرمانهای امام را بشناسند و با اهداف شهدا بیشتر آشنا شوند و ببیند که هر ملتی که عزت داشته باشد حقارت نخواهد داشت.

رئیس اموزش و پرورش شهرستان پاکدشت ضمن اشاره به قدرت ایران اذعان کرد: قدرت ایران اسلامی از ملت ناشی می شود. حضور ملت ایران در تمامی صحنه ها گواه اقتدار ایران در عرصه های جهانی واسلامی است و باید شاهد همین حضور گرم و گسترده مردم در دوم اسفند پای صندوق رای باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار