همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن

برپایی ایستگاه فرهنگی «دانشجویان انقلابی» در لامرد

لامرد (پانا) - مسئول بسیج دانشجویی شهرستان لامرد گفت: دانشجویان بسیجی لامرد با برپایی ایستگاه فرهنگی بصیرتی دانشجویان انقلابی و حضور در راهپیمایی 22 بهمن باری دیگر به تمام جهانیان ثابت کردند که روحیه انقلابی در اعماق جان جوانان و دانشجویان ایرانی موج می زند.

کد مطلب: ۱۰۲۳۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برپایی ایستگاه فرهنگی «دانشجویان انقلابی» در لامرد

احمد هنرپیشه در گفت و گو با خبرنگار پانا با بیان اینکه ایستگاه فرهنگی بصیرتی دانشجویان انقلابی با حضور دانشجویان دانشگاه های پیام نور،تابناک ، دولتی و آزاد اسلامی واحد لامرد برپا شد، اظهار کرد: امروز دانشجویان بسیجی با حضور در میان مردم به تبیین ارزش های انقلاب پرداختند و با تقویت روحیه انقلابی و جهادی، فریاد استکبار ستیزی خود را با مشت های گره کرده سر دادند.

مسئول بسیج دانشجویی علم الهدی شهرستان لامرد افزود: این روحیه انقلابی نشان می دهد نسل های بعد از انقلاب با بصیرت انقلابی پای آرمان های امام خمینی(ره)، شهدا و ارزش های انقلابی و اعتقادی خود ایستاده اند و هیچ گونه باجی به غرب و شرق نمی دهند.

این مقام مسئول با بیان اینکه ایستگاه فرهنگی بصیرتی «دانشجویان انقلابی» شامل 4 غرفه در روز راهپیمایی 22 بهمن دایر شد، خاطر نشان کرد: غرفه های ایستگاه نقاشی، ایستگاه سلامت، ایستگاه شعار نویسی، ایستگاه کودکان و نوجوانان و غرفه فروش محصولات فرهنگی و نمایشگاه کتاب از جمله این غرفه ها بوده است.

ایستگاه فرهنگی بصیرتی « دانشجویان انقلابی» برای اولین بار در سطح شهرستان لامرد اجرا و با حضور پرشور جوانان و دانشجویان همراه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار