در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب:

فرهنگیان و دانش آموزان هرمزگان با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن حماسه آفریدند

هرمزگان(پانا)-صبح امروز همزمان با سراسر کشور، فرهنگیان و دانش آموزان انقلابی و ولایت مدار بندرعباس با حضور پر شور و گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با آرمانهای بلند انقلاب تجدید عهد و پیمان کردند.

کد مطلب: ۱۰۲۲۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان و دانش آموزان هرمزگان با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن حماسه آفریدند

موسی دادی زاده مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: امروز ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۸ با مشاهده حضور پررنگ مردم در این راهپیمایی متوجه شدیم که مردم همچنان با اقتدار پای انقلاب و نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی حضور دارند.

وی افزود: آن چیزی که خیلی برای ما قابل توجه بود؛ حضور قشر نوجوان و جوان در این راهپیمایی بود که شرکت نوجوانان و جوانان در راهپیمایی نشان دهنده انتقال مفاهیم و ارزش‌ها و اصول انقلاب از نسل های قبلی به نسل های جدید و نسل های آینده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این نوجوانان هستند که در آینده قرار است این کشور و مملکت را بسازند، حضور این دانش آموزان امروز ثابت کرد برای ما ارزش های انقلاب به خوبی منتقل شده است و انشاالله که این دانش آموزان در گام دوم انقلاب با توجه به بیانیه مقام معظم رهبری (حفظه الله) ، بتوانند نگهبانان و پاسداران خوبی برای انقلاب اسلامی باشند.

دادی زاده در ادامه سخنان خود گفت: با توجه به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب توجه ویژه به جوانان و نوجوانان شده است و نیز از آنجایی که یکی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تولید علم است، این دانش آموزان می توانند با تحصیل و علم آموزی خودشان و تولید علم، انقلاب را به سر منزل مقصود برساند و نسبت به صدور انقلاب اسلامی به کشورهای جهان موفق باشند.

خبرنگار: مرتضی منصوری نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار