بیعت مجدد مردم پلدختر در ۲۲ بهمن با آرمانهای انقلاب

خرم آباد (پانا)- مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه پلدختر در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمانهای انقلاب اسلامی میثاقی دوباره بستند.

کد مطلب: ۱۰۲۲۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
بیعت مجدد مردم پلدختر در ۲۲ بهمن با آرمانهای انقلاب

امام جمعه پلدختر در بین راهپیمایان این شهر گفت: آزادی‌خواهی همه آزادی‌خواهان جهان در مقابل ظلم ، ستم و ایستادگی ملت آزاده ایران اسلامی در برابر تحریم‌های ظالمانه آمریکا جنایتکار است.

حجت الاسلام سید رضا موسوی افزود: ۲۲ بهمن به معنای نه گفتن به سازش ذلیلانه با آمریکا و نشانه اقتدار و صلابت ملت ایران و موشک های نقطه زن به پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا در عراق است.

امام جمعه پلدخترگفت:سردار شهید قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب امام و رهبری است که هزاران جوان خوش فکر و انقلابی در این مکتب رشد یافته و شهید سلیمانی به فرموده مقام معظم رهبری پس از سالها تلاش در مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم آسمانی شد.

وی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب و سران استکبار بدانند راه حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس و همرزمانش در محور مقاومت ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همگی از جنس مردم و قابل احترام هستند وبدانند دوستی ، برادری و اتحاد مطالبه و حرف همه مردم آسیب دیده از سیل پلدختراست تا زنجیره زیبای همبستگی آنان حفظ شود.

امام جمعه پلدخترگفت: پایان انتخابات دوم اسفند از نخستین افرادی هستم که به منتخب مردم پل‌دختر تبریک خواهم گفت و این تبریک احترام به شعور سیاسی مردم شهرستان پلدختر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار