شکل گرفتن دوباره زنجیر اتحاد غیوران لر در راهپیمایی ۲۲ بهمن

خرم‎آباد(پانا)_– در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر زنجیر اتحاد و همبستگی غیوران لر تبار شکل گرفته و حماسه حضور را به رخ جهانیان کشاند.

کد مطلب: ۱۰۲۲۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
شکل گرفتن دوباره زنجیر اتحاد غیوران لر در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور حماسی مردم دیار ولایی لرستان در بهمن ۹۸ بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات ملت همیشه در صحنه این استان رقم زد و جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در حالی در این مرز و بوم بر پا شد که حضور آحاد و اقشار مختلف مردم چشمگیر بود.

امروز پیر و جوان بر خلاف سرمای هوا و بارش برف زنجیر اتحادی ناگسستنی را به وسعت همت مردمان این دیار تنیدند و همچون دریایی خروشان در مقابل یاوه گویی های دشمنان و استکبار خروشیدند و فریاد مرگ بر آمریکا سردادند.

همتی وصف ناشدنی در حمایت از آرمانهای انقلاب اسلامی و راه شهیدان سرافراز و شهید سلیمانی های این نظام چشم هر بیننده ای را خیره و دهان هر بدخواهی را بسته است چرا که این مردم دست از انقلاب خود نکشیدهاند و همچنان مدافع و حامی جمهوری اسلامی ایران هستند.

مردم لرستان امروز تداعی بهار انقلاب در سرما بودند چرا که با وجود سپری کردن روزیی زمستانی و برفی بهاری زیبا خلق کردند که شکوفه ها و جوانه های انقلاب چسم نوازی این صحنه را چند برابر کردند و تصاویر گام دوم انقلاب در این دیار ورق زده شد.

فرزندان و دلبندان ان دیار به همراه والدینشان امروز درس مقاومت و رشادت آموختند و شعار میمیریم ذلت نمی پذیریم را زمزمه کردند تا مشت آهنینی بر دهان استکبار و استعماری باشند که چشم طمع به این مملکت زرخیز دارد.

اما آنها باید بدانند که گنج و ثروت واقعی این سرزمین تنها منابع نفتی و معدنی نیست بلکه گنج این سرزمین زرخیز جوانان و شیر زنان و شیر مردان ایثارگر و شهادت طلبی هستند که هرگز در طول تاریخ روی خوش به زیاده خواهان نداده اند.

این مردم امروز به صحنه آمدند تا با برپایی جشن انقلاب آمادگی خود را برای حضور در انتخابات ۲ اسفندماه نیز اعلام کنند و به جهانیان نشان دهند که همچنان خواهان رقم زدن سرنوشت خود هستند و نمی خواهند سرنوشت و فرزندان خود را به فتنه گران و استکبار واگذار کنند.

مردم لرستان در جشن ۲۲ بهمن عکس فرزندی دلبند و سرداری اسوه را به آغوش کشیدند و نشان دادند که امروز همه این مردم سردار سلیمانی هستند و تا ابد نام و نشان این سردار پر افتخار را در روح وجان خود حک کرده اند.

امروز روز جشن ملت ایران و غم استکبار است،چراکه ناچار به نظاره ی صحنه های همبستگی این ملت با وجود تحمل تحریم های ظالمانه هستند و خوب می دانند که استقامت این ملت چیزی جز عقب نشینی و خواری برای استکبار ندارد.

امروز سیل خروشان غیرت لرستان سیلی محکمی رصورت شرمگین استکبار جهانی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار