فرماندار ری : مردم با انقلاب اسلامی چهل و یک ساله تجدید میثاق کردند

شهرری(پانا)- فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن زمینه حضور و مشارکت گسترده در انتخاب مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای خبرگان در دوم اسفند ماه می شود.

کد مطلب: ۱۰۲۲۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار ری : مردم با انقلاب اسلامی چهل و یک ساله تجدید میثاق کردند

حسین توکلی کجانی روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی بیست و دوم بهمن شهرستان ری اظهار کرد: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال که به خاطر همزمان شدن با چهلمین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی رنگ و بوی خاصی و معنوی به خود گرفته است باعث حضور پرشور اقشار مختلف مردم در انتخابات اسفند ماه می شود.

او با بیان اینکه مشارکت گسترده مردم در انتخابات باعث ایجاد انسجام ملی در کشور می شود، عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۱ سال خود با مشکلات بسیاری روبرو شده اما مردم با وجود این فراز و نشیب ها همه ساله با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و صحنه های مختلف همواره پای انقلاب وآرمان های بلند امام راحل و شهدا ایستاده اند.

توکلی یادآور شد: شعار اصلی انقلاب اسلامی پس از شکست طاغوت و جمع شدن دست مستکبران از کشور استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود که باید همه مردم و مسئولان به این سه رکن که باعث انسجام، همدلی و وحدت کشور می شود احترام بگذارند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از وحدت و بصیرت آحاد مختلف جامعه است که موجب اقتدار و امنیت ملی کشور می شود و ملت ولایت مدار ایران با حضور گسترده در این راهپیمایی جواب محکمی به دشمنان انقلاب اسلامی دادند.

خبرنگار:نوریه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار