امام جمعه شهرری: مردم به پای انقلاب می ایستند

شهرری(پانا)- امام جمعه ومسئولین دستگاه‌های مختلف شهرستان ری در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور پرشور داشتند.

کد مطلب: ۱۰۲۲۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهرری: مردم به پای انقلاب می ایستند

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اظهارکرد: ملت ایران با وجود تحریم مشکلات اقتصادی همواره با حضور پرشور در مراسم‌های ملی و مذهبی و انتخابات‌های مختلف پای انقلاب و آرمان های نظام ایستاده اند.

او در ادامه حضور مردم در پای صندوق های رای را جواب دندان شکنی به توطئه های دشمنان دانست و بیان کرد : ملت بزرگ ایران پس از حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه آزمون بزرگی در دوم اسفند ماه دارند که باید با حضور پرشور و انتخاب افراد اصلح به عنوان نمایندگان مجلس و خبرگان رهبری ریل گذاری مناسبی برای آینده کشور داشته باشند.

امام جمعه شهرری اذعان کرد: مردم تهران باید با انتخاب آگاهانه زمینه حضور سی نماینده اصلح در مجلس آینده را فراهم کنند تا مجلس شورای اسلامی قدرتمندی که بتواند مشکلات کشور را برطرف کند در کشور ایجاد شود.

حجت الاسلام شاهچراغی در بخش دیگر سخنان خود به همزمانی اربعین شهادت سردار سلیمانی و راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و افزود: شهادت سردار سلیمانی کمک کرد تا مردم امروز با انگیزه وپرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کنند واز این آزمون بزرگ سربلند خارج شوند.

خبرنگار:نوریه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار