مشاور رئیس قوه قضاییه :کشور ایران، جزیره امن و لنگرگاه اقتدار در منطقه به شمار می‌رود

شهرری (پانا) - مراسم راپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن نود وهشت مردم شهرری با سخنرانی مشاور رئیس قوه قضاییه همراه بود.

کد مطلب: ۱۰۲۲۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
مشاور رئیس قوه قضاییه :کشور ایران، جزیره امن و لنگرگاه اقتدار در منطقه به شمار می‌رود

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی مشاور رئیس قوه قضاییه در سخنانی اظهار کرد: ملت ایران با وحدت و ایمان، انسجام، خوش بینی، امیدواری به موفقیت های روزافزون دست یافته و مطمئنا" این راه تداوم خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه شهدا برای کشور عزت و اقتدار را به ارمغان آوردند، تصریح کرد: شهدای انقلاب اسلامی با نثار جان خود و شجاعت و شهادتشان تاریخی سراسر غرورآفرینی را برای ملت و کشور ایران خلق کردند.

مشاور رئیس قوه قضاییه افزود: انقلاب اسلامی و ارزش‌ها و معارف دینی با هدف رساندن همه آحاد مردم و آزادی خواهان جهان و مومنین به سعادت، تعالی، تکامل، خدادوستی، خدمت به خلق و دفاع از مظلوم و مبارزه با ستم و نشان دادن راه درست بوده و بر همین اساس توانسته‌ایم پرچم نماد انسانیت را در جهان برافرازیم.

حجت الاسلام پورمحمدی خاطرنشان کرد: امام راحل، پرچم باافتخار و عزتمند را برافراشت و راه مبارزه با استکبار و حمایت از مظلومان را آغاز کرد و امروز بعد از چهل و یک سال این پرچم توسط مقام معظم رهبری هدایت و انقلاب شفافیت خود را در عرصه بین المللی حفظ کرده است.

پورمحمدی به شخصیت ارزشمند شهید سپهبد سلیمانی اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی معلم اخلاق و اخلاص و همچنین مجاهدی صبور و مقاوم در برابر دشمنان بوده ودرس ایستادگی و آزادگی را به همگان آموخت.

او تاکید کرد: اگر چه ملت ایران حاج قاسم سلیمانی را از دست داد اما شهادت آن سردار بزرگ موجب افول صهیونیست و آمریکاییان شده و نابودی آنها شتاب گرفته است.

او با اشاره به اینکه رمز آزادی ملت ایران در آگاهی و مقاومت آنها است، خاطرنشان کرد: انتخابات به صورت آگاهانه، آزاد و بر اساس نظرات شخصی افراد برگزار می‌شود و کسی نظر شخصی خود را به دیگران القاء نمی‌کند.

حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: ملت ایران هرگز در برابر زورگویان سکوت نخواهد کرد چرا که در طی چهل و یک سال انقلاب اسلامی بیشترین ترورها بر روی شخصیت‌های ارزشمند و تاثیرگذار جمهوری اسلامی ایران انجام گرفت.

او تاکید کرد: کشور ایران، جزیره امن، ثبات امنیت منطقه، لنگرگاه اقتدار در منطقه به شمار می‌رود و این موضوع مورد تایید همه کشورهای دوست و دشمن است.

مشاور رئیس قوه قضاییه با اشاره به اینکه ایران در زمینه رشد فناوری جزء کشورهای اول دنیا قرار دارد، تاکید کرد: دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند که امروز پس از سال‌ها تحریم و فشار اقتصادی به مرز خودکفایی رسیده‌ایم و بر تولیدات داخلی متکی هستیم.

خبرنگار:نوریه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار