مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان :

جمهوری اسلامی ایران یک قدرت بسیار مهم در منطقه خاورمیانه و جهان است

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در اهواز گفت :جمهوری اسلامی ایران ک قدرت بسیار مهم در منطقه خاورمیانه و جهان است.

کد مطلب: ۱۰۲۲۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
جمهوری اسلامی ایران یک قدرت بسیار مهم در منطقه خاورمیانه و جهان است

کوروش مودت ضمن تبریک ۴۱ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار پانا در پاسخ به این پرسش که انقلاب اسلامی در سال 57 چه تاثیری برتحولات جهانی نهاد گفت: انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ به وقوع پیوست. با این پایه های علمی و فناوری که جمهوری اسلامی داشته، به عنوان یک قدرت بسیار مهم در منطقه،خاورمیانه و جهان است.

مودت خاطرنشان کرد: قدرت های بزرگ و کشور های قدرتمند بدون لحاظ جمهوری اسلامی ایران، نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و امروز بر همه مسلم است در بین کشور های بزرگ خاورمیانه، جمهوری اسلامی یک قدرت مهم و تاثیر گذار است .

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به توسعه و پیشرفتهای کشور طی 4 دهه گذشته تاکید کرد: این همه توسعه و پیشرفت در عرصه های علمی،فرهنگی و فناوری نانو تکنولوژی و عرصه های پزشکی ، نظامی محصول این است که جمهوری اسلامی شعارش استقلال و آزادی است بر مبنای این استقلال فرزندان این سرزمین تلاش کردند و امروزه این اقتدار حاصل شده و از تاثیرات و برکات نظام جمهوری اسلامی است.

خبرنگار:ریحانه رشیدیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار