دانش آموزان و قشر جوان علمداران انقلاب اسلامی هستند

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی دانش آموزان، دانشجویان و قشر نوجوان و جوان را پایه ها و علمداران انقلاب اسلامی دانست.

کد مطلب: ۱۰۲۲۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان و قشر جوان علمداران انقلاب اسلامی هستند

ابراهیم محمدی در راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با پانا به نقش دانش آموزان در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: جامعه آموزش و پرورش و به خصوص قشر دانش آموز از علمداران انقلاب اسلامی هستند؛ نقش دانش آموزان و فرهنگیان در روزهای انقلاب برای همه آشکار است.

محمدی گفت: انقلاب اسلامی با پیروی از رهبری و حرکت در مسیر ولایت و نیز صیانت از خون شهداء تاکنون توانسته‌اند تمامی توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان را خنثی کنند و بتوانند اهداف اسلام را در جامعه تا حد زیادی محقق کنند.

وی افزود: مردم ایران اسلامی با داشتن رهبری فرزانه، ایمان قلبی و اعتقاد راسخ به پیروزی توانستند در پیروزی انقلاب گام بردارند که این نکته مهم‌ترین و اصلی‌ترین وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های دنیا و یکی از ارکان مهم پیروزی بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در رابطه با حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نیز گفت: مردم ایران بعد از 41 سال هنوز با همان اراده قبلی و قلبی به نظام و انقلاب اسلامی وفادار هستند و حضور پرشور همه آحاد و اقشار جامعه از پیر و چوان تا دانش آموز فرهنگی و بازاری و کارمندی و دانشجو همه و همه در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در هوای سرد و برفی این ادعا را گواه می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار