در جمع راه‌پیمایان ۲۲ بهمن بابل؛

معاون وزیر آموزش وپرورش: سردار سلیمانی الگوی رسیدن به تمدن اسلامی است

ساری (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: ایران برای رسیدن به تمدن اسلامی به الگویی مانند سردار سلیمانی نیازمند است.

کد مطلب: ۱۰۲۲۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون وزیر آموزش وپرورش: سردار سلیمانی الگوی رسیدن به تمدن اسلامی است

به نقل از ایرنا سعید اوحدی روز سه شنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در مصلی جمعه بابل بیان کرد: خون پاک سردار سلیمانی اتحاد و همدلی در کشور ایجاد کرد که این امر می تواند زمینه ساز یک تمدن اسلامی در ایران باشد.

وی افزود: جهان به خوبی نظاره گر وحدت و همدلی ملت ایران در مراسم تشییع سردار سلیمانی در کشور بوده است که این شکوه حضور در جهان کم سابقه بوده است.

وی بیان کرد: استبکار جهانی برای استقرار داعش هزینه های سنگین مالی انجام داده است اما رشادت های حاج قاسم سلیمانی و دوستداران محور مقاومت سبب شد که آمریکا شکست بخورد و دست خالی از منطقه برود.

اوحدی اظهار داشت: در حال حاضر استکبار سخت ترین تحریم های تاریخ بشر را برای ملت ایران وضع کرد که ما تردید نداریم که با اتحاد و همدلی از این گردنه سخت عبور خواهیم کرد.

وی گفت: ملت ما فراموش نخواهد کرد که در طول این ۴۰ سال انقلاب چه موانع سختی عبور کرد تا به عزت و اقتدار امروز دست یابیم.

اوحدی، ۲۲ بهمن را جشن عزت و افتخار ایران بیان کرد و افزود: ملت ایران در این روز فصل جدید از زندگی خود را آغاز کردند که با شرکت گسترده در راهپیمایی ها با آرمان های امام انقلاب تجدید پیمان بستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبری اعلام شد بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: همه ما موظفیم برای اجرای دقیق این فرامین تلاش کنیم.

بابلی ها روز سه شنبه با حضور گسترده در هوای بارانی و سرد از میدان ولایت تا مصلی بزرگ این شهر راهپیمایی کردند و با شعارهای ضد استکباری با آرمان های امام و انقلاب تجدید پیمان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار