22 بهمن روز به ثمر رسیدن ایثار و از خود گذشتگی مردم انقلابی ایران است

زاهدان(پانا) - 22 بهمن ماه در واقع نتیجه زحمات تلاش، ایثار و از جان گذشتگی مردم مومن و با خدای جمهوری اسلامی ایران است که نتیجه خود را از در هم شکستن ظلم استکبار به دست آوده اند.

کد مطلب: ۱۰۲۲۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
22 بهمن روز به ثمر رسیدن ایثار و از خود گذشتگی مردم انقلابی ایران است

حمیدرضا رخشانی، مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ، صبح امروز در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: این حضور پر شکوه عظیم مردمی نشان دهنده قدرت عظیم مردم در پای ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

او ادامه داد: 22 بهمن ماه در واقع نتیجه زحمات تلاش، ایثار و از جان گذشتگی مردم مومن و با خدا جمهوری اسلامی ایران است که نتیجه خود را از در هم شکستن ظلم استکبار به دست آوده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به انتخابات پیش‌رو بیان کرد: انتخابات فرآیندی است که آزادی را در جامعه به نمایش می‌گذارد.

او افزود: بهترین و دقیق ترین راه برای اینکه بتوانیم به اصول اساسی انقلاب که همان شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، دست یابیم شرکت در انتخابات است.

رخشانی عنوان کرد: مطمئن ترین روشی که مردم بتوانند حرفشان را بزنند انتخاب خوب پای صندوق‌های رای است.

او در پایان با اشاره به مشارکت دانش آموزان در انتخابات تصریح کرد: دانش آموزان رای اولی نیز در این انتخابات حماسه‌آفرینی خواهند کرد و با رای خود بهترین گزینه را انتخاب می کنند.

خبرنگار : مبین جلال کمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار