استاندار تهران: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی وحدت است

تهران (پانا) - استاندار تهران با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی وحدت، یکپارچگی و همراهی با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۱۰۲۲۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
استاندار تهران: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی وحدت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن با اشاره به حضور گسترده مردم در این راهپیمایی اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن مثال‌زدنی و نشان دهنده همراهی مردم با انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: در شرایطی که از یک سو با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمنان مواجه هستیم و از سوی دیگر دشمنان به دنبال ناامید کردن و پمپاژ یاس و ناامیدی در میان مردم هستند اما مردم هوشیار، ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور پرشور خود بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان کوبیدند.

استاندار تهران با اشاره به اربعین سردار قاسم سلیمانی بیان کرد: سردار دلها سردار سلیمانی همواره در مسیر دفاع از از استقلال و تمامیت ارضی کشور قدم برداشت، همانطور که مردم در مراسم تشییع این سردار بزرگ حماسه آفرینی کردند در اربعین این سردار بزرگ نیز که همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن شده بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی و مسیر شهدایی همچون سلیمانی تجدید میثاق کردند.

محسنی بندپی گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر قوی بودن، مردم و مسئولان باید این راهبرد را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند تا بتوانیم اعتلای انقلاب اسلامی را به مدد جوانان خلاق، وحدت مردم انقلابی و تلاش مسئولین شاهد باشیم.

وی در پایان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس و میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: همانطور که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه آفرینی کردند با حضور پرشور و حداکثری در انتخابات دوم اسفندماه نیز توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار