آمایش جدید کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی

تهران (پانا) - جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با تاکید بر ضرورت مشهود بودن مظاهر پلیس در تمامیت جغرافیایی کشور اعلام کرد که متناسب با فراوانی جمعیت، آمایش جدید کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی در دستور کار ناجا قرار دارد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
آمایش جدید کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمد شرفی در حاشیه افتتاح پاسگاه محیط بانی تالابی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر داودآباد شهرستان اراک اظهار داشت: در نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی انسان محو، مهم ترین ارزش و سرمایه سازمانی، کارکنان آن محسوب می شوند و آینده نگری در تعالی شغلی آنان در حوزه های مختلف از مهم ترین برنامه های پلیس است.

وی سرمایه گذاری در مدیریت منابع نیروی انسانی را در توسعه خدمات و کیفی سازی ماموریت های سازمانی بسیار مهم خواند و با اشاره به برنامه های ناجا در این مقوله اظهار داشت: در سال جاری با این نگرش در انجام پروژه های عمرانی تمرکز بر توسعه مسکن ملکی کارکنان و منازل سازمانی قرار گرفت.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: در سال جاری با برنامه ریزی ها و سیاست های انجام پذیرفته، بیش از 2 هزار منزل ملکی به سرانجام رسید و تقدیم کارکنان ناجا در سطح کشور شد.

سردار شرفی بهره برداری از حدود یک هزار واحد منازل سازمانی ناجا در سال جاری در سطح کشور نیز خبر داد و گفت: یکی دیگر از برنامه ریزی های اجرایی پلیس در حوزه توسعه خدمات به کارکنان، برنامه ریزی در کیفی سازی و ارتقاء خدمات بهداشت، امداد و درمان بود.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا خاطرنشان کرد: این راهبرد با توجه به شرایط خاص ماموریتی و ضرورت دسترسی به خدمات بهداشتی، امداد و درمان برای کارکنان در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت و اقدامات خوبی نیز در این بخش در سال جاری اجرایی شد.

وی از افتتاح ساختمان دی کلینیک نیروی انتظامی در استان همدان خبر داد و گفت: توسعه و تجهیز مراکز درمانی در مرکز و دیگر استان ها در اولویت های پروژه های عمرانی در ناجا قرار دارد و این مهم با جدیت در سطح کشور توسعه خواهد یافت.

سردار شرفی با تاکید بر ضرورت آمایش جدید کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی به تناسب فراوانی جمعیت در سطح کشور بیان کرد:‌ در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مظاهر پلیس بایستی در جغرافیای ایران مشهود باشد و از آنجایی که کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی به عنوان مهم ترین این مظاهر محسوب می شوند، توسعه کمی و کیفی آن بایستی در تداوم برنامه ها به منظور ارائه خدمات هر چه مطلوب به مردم عزیز تحقق یافته و نمود داشته باشد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان پایین بودن شاخص ها در تعداد کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی نسبت به استانداردهای جهانی گفت: در حال حاضر حدود 3 هزار کلانتری در حوزه انتظامی و به غیر از حوزه مرزبانی در سطح کشور فعالیت دارند که بر اساس ارزیابی های کارشناسی انجام شده، در حدود 4 هزار کلانتری در سطح کشور متناسب با جمعیت برای رسیدن به نقطه مطلوب نیاز است.

وی خاطر نشان کرد: در رسیدن به نقطه مطلوب در برنامه ششم توسعه برنامه ریزی مفصلی در رسیدن به این مهم در اولویت قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار