بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان جدید شهرستان لامرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان نخستین برنامه امروز خود در سفر به شهرستان لامرد، ابتدا از پروژه ساخت بیمارستان جدید این شهرستان بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان جدید شهرستان لامرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «سعید نمکی» وزیر بهداشت که شب گذشته وارد استان فارس شده است، ابتدا از پروژه ساخت بیمارستان صدیقی گله دار و پروژه ساختمان الحاقی بیمارستان حضرت فاطمه(س) مهر بازدید کرد و روند پیشرفت این پروژه ها را مورد ارزیابی قرار داد.

او ابتدای صبح امروز نیز از پروژه ساخت بیمارستان جدید لامرد بازدید کرد.این بیمارستان، در سال ۱۳۹۳ با اعتبارات دولتی از طرف دانشگاه علوم پزشکی شیراز کلنگ زنی شد و اسکلت آن بنا شد.

در اوایل سال۱۳۹۴، «محمود حاج حیدر بدیعی»، نیک اندیش عرصه سلامت، تکمیل این ساختمان را به عهده گرفت. این ساختمان در دو طبقه و با زیربنای ۱۱هزار متر مربع در زمین وابسته به بیمارستان کنونی ساخته شده و تاکنون ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. قسمت موتورخانه و محوطه این ساختمان در حال اجرا است.

دکتر «قاسم جان بابائی» معاون درمان وزارت بهداشت، دکتر «سید حسین داوودی» مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزات بهداشت، دکتر «مهرزاد لطفی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مهندس «احمدی زاده» معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس، «سید محسن علوی» نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، اعضای هیات رئیسه دانشگاه و مسوولان شهرستان لامرد در این بازدید وزیر بهداشت را همراهی می کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار