آغاز عملیات اجرایی پل سردار سلیمانی در "بابازید" پلدختر

خرم آباد(پانا)- عملیات اجرایی پل سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای سیلزده بابازید پلدختر روز دوشنبه با حضور رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آغاز شد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات اجرایی پل سردار سلیمانی در "بابازید" پلدختر

عبدالهاشم حسن نیا رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار پانا عنوان کرد:این پل که در جریان سیل فروردین ماه سال جاری به صورت جدی آسیب دید پس از بازسازی موقت و بازگشایی امروز با اعتبار حدود ۲۵ میلیارد تومان ، به طول ۱۳۸ متر و ۲ دهانه ۵۵ متری و قوس بتونی ساخته می شود.

وی افزود: پل روستای پران پرویز نیز که در جریان وقوع سیل به طور کامل تخریب شد عملیات اجرایی آن به طول ۱۵۲ متر با ۲دهانه ۷۵ متری عملیات اجرایی امروز آن آغاز شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: همچنین در جریان سفر امروز به استان لرستان و شهرستان پلدختر پروژه اجرای روکش حفاظتی چیپسیل در سراسر استان لگه گیری و روکش آسفالت در هشت شهرستان استان افتتاح شد.

وی افزود: در نهمین روز از دهه فجر بیش از ۴۰ پروژه حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان لرستان با اعتبار۶۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

حسن نیا با بیان این که ۱۱۵ کیلومتر آسفالت راه های استان لرستان به بهره برداری رسید ، یادآورشد: ‌۱۱ پل ارتباطی شهرستان پلدختر که در جریان سیل تخریب شده شامل پل های کیان آباد، شهید ولی الله آزادی روستای کلات زیودار ، گل گل علیا و سفلی ، چول هول ۲،۱و۳ ، دهلیج ، ابینیه فنی طولکش و چم گردله ۱و۲ احداث ، تعمیرو بازسازی شده است.

در این مراسم امامان جمعه پلدختر و معمولان ، فرماندارپلدختر ، مدیرکل راهداری استان و جمعی از مسوولان حضورداشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار