دعوت استاندار از مردم استان بوشهر برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن

بوشهر(پانا)_ عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر با صدور پیامی از مردم استان بوشهر برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
دعوت استاندار از مردم استان بوشهر برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر طی پیامی مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن فراخواند.
در بخشی از این پیام آمده است: در شرایط حساس کنونی که کینه توزی دشمنان به اوج خود رسیده و با تهدید و تحریم و جنگ اقتصادی مردم ایران را در تنگنا و سختی قرار داده‌اند بر همگان لازم است تا با حضور گسترده و معنادار خود دشمنان را مایوس و به اقتدار و امنیت ملی خود بیفزایند.
استاندار بوشهر در ادامه با تشریح شرایط حساس کنونی خواستار حضور گسترده آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شد و تصریح کرد: همانگونه که مردم در سال ۱۳۵۷ برای استقرار نظام جمهوری اسلامی با شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" به صحنه آمدند امروز برای حفظ استقلال و آزادی و پاسداری از جمهوری اسلامی همچون سال های گذشته بلکه پرشورتر به صحنه خواهند آمد.
استاندار بوشهر یادآور شد: با توجه به پیشینه درخشان تاریخی و مبارزاتی مردم استان بوشهر و فعالیتی که در پیروزی و استمرار انقلاب داشتند، مطمئن هستیم همگام با مردم ایران اسلامی در خیابان‌ها حضور خواهند یافت و به فرمایش مقام معظم رهبری لبیک خواهند گفت و برگ زرین دیگری بر افتخارات این دیار خواهند افزود.
گراوند در این پیام به چهلمین روز شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره و اظهار داشت: شهادت مظلومانه شهید سپهبد سلیمانی و تحریم‌های اقتصادی که آمریکا به ملت ایران تحمیل کرده باعث حضور پررنگ تر و گسترده آحاد ملت در این راهپیمایی باشکوه و اعلام انزجار از استکبار جهانی خواهد شد.
استاندار بوشهر در پایان خاطر نشان کرد: ما برای پاسداری از خون شهید سلیمانی و همه شهدای انقلاب و دفاع از دستاوردهای نظام اسلامی باید در کنار هم در خیابان ها حاضر بشویم و این حضور قطعاً آنها را ناامید می‌کند، آنها می‌دانند همانطور که مردم در تشییع پیکر پاک شهید حاج قاسم سلیمانی سنگ تمام گذاشتند، این ۲۲ بهمن متفاوت از سالهای گذشته خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار