درگفتگو با پانا مطرح شد:

کلنگ زنی و افتتاح 68 طرح آموزشی دردهه فجر

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: درایام ا... دهه ی فجر امسال 68 طرح آمووزشی و پرورشی در استان افتتاح و کنگ زنی شد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ زنی و افتتاح 68 طرح آموزشی دردهه فجر

محمدعلی واقعی دوشنبه شب در حاشیه ی همایش یاوران انقلاب که در محل سالن بهزیستی بیرجند برگزار شد؛ در گفتگو باخبرنگار پانا اظهار کرد: در این ایام مبارک 22 فضای آموزشی با128کلاس درس واعتبار28میلیارد و 760 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی، استانی و مشارکت خیرین و بنیاد برکت افتتاح شد.

او با اشاره به افزایش 12 هزار و 702 متر مربع به فضاهای آموزشی استان در دهه ی فجر امسال تصریح کرد: همچنین در این ایام 46 مدرسه با 70 کلاس درس و اعتبار بیش از 16 میلیارد تومان با مشارکت بنیاد برکت، استانداری و اداره کل نوسازی کلنگ زنی شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از آغاز حذف کلاس های کانکسی با اجرای عملیات احداث 45 آموزشگاه خبر دادو تصریح کرد همچنین در ایام ا.. دهه ی فجر امسال سیستم گرمایشی245 مدرسه با ۱۰۸۶ کلاس درس با اعتبار16 میلیارد و 900 میلیون تومان استاندارد سازی شد.

رئیس کارگروه دانش آموزی و فرهنگیان ستاد دهه ی فجر استان با اشاره به افتتاح نماز خانه و سالن چند منظوره ی حضرت ام البنین(س) بشرویه با مشارکت خیرین نیکوکار، ابراز داشت: این نمازخانه در دهمین روز از دهه ی مبارک فجر با زیربنای 155 متر مربع اعتبار 350 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

او با بیان این که 350 برنامه شاخص فرهنگی، هنری و ورزشی در ایام ا... دهه مبارک فجر در مدارس استان اجرا شد، خاطر نشان کرد: برگزاری طرح لاله های روشن در 445 آموزشگاه همزمان با سراسر کشور ، نشست بصیرتی با موضوع تبیین گفتمان انقلاب، اعزام 427دانش آموز استان به اردوهای راهیان نور و برگزاری مسابقات ورزشی از مهم ترین این برنامه ها بودند.

واقعی ضمن تشکر از استاندار بابت حضور در مدارس و خوابگاه های شبانه روزی استان که باعث ایجاد انگیزه مضاعف در دل دانش آموزان و فرهنگیان شد، ادامه داد: برپایی نمایشگاه های مدرسه انقلاب با محوریت بیانیه گام دوم، غبار روبی مزار شهدا، برپایی شب شعر و برگزاری همایش انقلاب اسلامی زنده و پویا در ولایت مداری، جهاد و مقاومت و برگزاری همایش بزرگ پیشگامان گام دوم انقلاب با حضور 1500دانش آموز از دیگر برنامه های اجرا شده در ایام ا... دهه ی مبارک فجر به شمارمی روند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، انتقال فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی به نسل های چهارم و پنجم انقلاب را مهم ترین رسالت آموزش و پرورش خراسان جنوبی دانست و اضافه کرد: فرهنگیان و دانش آموزان بصیر،مومن و ولایی استان با اجرای پویش قهرمان من اربعین شهید سپهبد قاسم سلیمانی را گرامی داشته و با حضور گسترده در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن بر گفتمان مقاومت در برابر زیاده خواهی های دولت های ددمنش، صفاک و تروریسم آمریکا و اسرائیل تأکید می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار