دعوت آیت‌الله صفایی بوشهری از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

بوشهر(پانا)_نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیامی از مردم استان بوشهر خواست تا در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری پرشور داشته باشند.

کد مطلب: ۱۰۲۲۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
دعوت آیت‌الله صفایی بوشهری از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با تبریک چهل‌ویکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب شکوهند اسلامی ایران برخاسته از هویت اسلامی و تاریخ پرشکوه اسلام و هویت ملی است و آمده تا برای ایران اسلامی و جهان اسلام و تمام جهان بیداری بیافریند و جهان را از سلطه استکبار براهند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: استکبار جهانی با روش‌های گوناگون چهل سال به‌دنبال محو انقلاب بود، اما این انقلاب ماند و با تمام وجود به پیشرفت خود ادامه داد و جهان استکبار ضعیف‌تر شد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به این‌که این پیشرفت در پرتو هدایت‌های امام راحل، رهبر انقلاب، مردم و خون شهدا حاصل شد، افزود: هم‌اینک در آستانه ۴۱ سالگی پیروزی انقلاب هستیم و این یعنی انقلاب به راه خود ادامه می‌دهد و در مسیر پیشرفت با توکل به خدا با تمام قوا ادامه مسیر می‌دهد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان این‌که پیام بزرگ راهپیمایی ۲۲ بهمن وفاداری به آرمان‌ها وارزش‌های انقلاب، مقاومت، ستیز با استکبار و مقابله با سرکردگان جهانی آن است، گفت: همگان را دعوت می‌کنم که مثل همیشه با شعوری بالا و برخاسته از بصریت و فرهنگ سیاسی‌اسلامی در این راهپیمایی سرنوشت‌ساز و مهم شرکت کنند تا با تمام وجود در برابر استکبار قرار بگیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار