پیام مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران به مناسبت ۲۲ بهمن؛

آینده‌سازان ایران همچون پیشگامان انقلاب بر آرمان‌های این کشور ایستاد‌ه‌اند

تهران (پانا) - همزمان با آغاز چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
آینده‌سازان ایران همچون پیشگامان انقلاب بر آرمان‌های این کشور ایستاد‌ه‌اند

متن پیام محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به مناسبت ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران که مرهون مجاهدت و ایستادگی بزرگ مردان و زنان و خون صدها هزار شهید سرافراز است ودیعه گرانقدری است که برتارک بشریت نقش بسته و پرچمدار آزادگی در برابر همه نظام‌های سلطه در جهان است.

اکنون که با گذشت یکسال از گام دوم انقلاب و در آستانه چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی قرار داریم، برخود می‌بالیم که همچون گذشتگان پای آرمان‌های خود ایستاده‌ایم و با سرلوحه قرار دادن راه بزرگ مردانی همچون سردار سرافراز جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که نمونه‌ای بی‌بدیل از شجاعت و ایستادگی در برابر دشمنان این مرز و بوم بود، گوش به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همچون گذشته با شور و نشاطی مضاعف در جشن ملی ۲۲ بهمن حاضر شویم و بر عهد خود مهر تایید دیگری بزنیم.

اینجانب از همه جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان و تشکلهای دانش‌آموزی دعوت می‌کنم تا با حضور حماسی خود، خاطره‌ای به یادماندنی بر صفحه تاریخ کشور عزیزمان ترسیم کنیم.

محمد صیدلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار