مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: شرکت760سوادآموزدوره انتقال در مسابقه کتابخوانی

بیرجند(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: 760 سواد آموز دوره ی انتقال در 12 شهرستان و منطقه استان در مسابقه کتابخوانی « رنج و گنج » شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۰۲۲۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: شرکت760سوادآموزدوره انتقال در مسابقه کتابخوانی

محمد علی واقعی در بازدید از حوزه ی امتحانی دبیرستان عصمتیه ی بیرجند که در معیت معاونت سواد آموزی این اداره ی کل انجام شد، اظهار کرد: این مسابقه به طور همزمان در 37 حوزه امتحانی به مناسبت ایام ا... دهه ی مبارک فجر برگزارشد.

او، با بیان این مطلب که در سال های اخیر، حمایت از تولید به عنوان یکی از محور های مهم اقتصاد مقاومتی همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و هست ، تصریح کرد: به همین منظور سال 1398 بنا به فرمایش معظم له به نام « رونق تولید » مزین گردیده است لذا آحاد مردم ، مسئولان و تولید کنندگان در قبال تحقق این شعار موظفند ، بستر های لازم را برای حمایت از تولید و اشتغال ، کار و سرمایه ی ملی و کارگر ایرانی فراهم نمایند .

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی؛ ادامه داد: این مسابقه با هدف ؛ تشویق سواد آموزان به کتاب خوانی، ترویج فرهنگ مطالعه ، فرهنگ سازی و کمک به تحقق منویات مقام معظم رهبری و در راستای حمایت از رونق تولید ، آشنایی با مخاطبان و خانواده ی آنان با حمایت از کالای ایرانی که باعث اشتغال کارگر ایرانی ، رونق تولیدوخودکفایی و عدم وابستگی می شود ؛ برگزار شد.

گفتنی است واقعی در بدو ورود به حوزه برگزاری این مسابقه ؛ از غرفه شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم بازدید کرد و با قرائت فاتحه به ساحت مقدس شهدا ادای احترام نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار