برادری، شهادت، وحدت و انسجام دوباره در ایران ارزش پیدا کرد

تبریز(پانا) - دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از پیامدهای شهادت سردار سلیمانی، بازگشت ارزشهای انقلاب،مانند برادری، شهادت، وحدت و انسجام است.

کد مطلب: ۱۰۲۲۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برادری، شهادت، وحدت و انسجام دوباره در ایران ارزش پیدا کرد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درمراسم بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب و بزرگداشت اربعین سردار شهید سلیمانی، به همراه رونمایی از پوستر کنگره بین المللی مکتب شهید سلیمانی در تالار معلم تبریز، ضمن تبریک یوم الله 22 بهمن و روز آزادی و استقلال ایران گفت: از مردم آذربایجان تشکر می کنیم که چه در زمان شهادت و چه اکنون، چنین جمع باشکوهی را ترتیب داده اند.هر چند قاسم سلیمانی فرزند شما بود وهمانند پیر زنی که با غیرت در سوگ فرزندش حاج قاسم سلیمانی گریست و دل عالمی را تکان داد.

وی افزود: حادثه شهادت قاسم سلیمانی تبدیل به یکی از ایام الله های ایران شد و معجزه ای در این ایام ایجاد شد. حتی به کشورهای اروپایی هم رسید.در ایران غوغایی صورت گرفت و در بسیاری از شهرها به نیابت، مراسم تشییع انجام گرفت.اظهارات عجیبی مانند "ما قاسم سلیمانی هستیم "و یا "انتقام سخت "که تبدیل به شعار فراگیر ملی شد. خیلی ها قاسم سلیمانی را نمی شناختند ولی طوری در مراسم شرکت کردند که گویا در خانه آنها زندگی می کرد.

محسن رضایی خاطر نشان کرد: ترامپ از زمان به کار آمدن، مسیری شروع کرد که هر چه جلوتر رفت در باتلاق عمیقی فرو رفت. از برجام خارج شد ؛ تحریم های سخت علیه ایران اعمال کرد که ایران تسلیم نشد.از اردیبهشت، کل صادرات نفت را قطع کرد و از آن به بعد سیاست ایران عوض شد و ما وارد یک مقاومت فعال شدیم. حکم توقیف کشتی انگلیسی راصادر کردیم و پهباد آمریکا که وارد حریم آسمان جنوب کشور شده بود را ساقط نمودیم.

وی ادامه داد: ترامپ در شورای عالی آمریکا انتخابات را مهمتر از حمله به ایران عنوان کرد و ادامه داد: دروغگویی آمریکا در مورد زدن پهباد ایران توسط آمریکا، برملا شد. آمریکایها برای بیرون آمدن از باتلاق، سردار را شهید کردند ولی از تجمع مردم فهمیدند که ایران انتقام خواهد گرفت و از ترسشان تهدید به زدن 52 نقطه فرهنگی ایران را کردند. ولی اقتدار و حیثیت آمریکا توسط ایران در عین الاسد موشکباران شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این که بین مردم عراق و مردم ایران، یک پیوند تاریخی با شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس ایجاد شد، گفت: مردم ایران احساس کردند که بهترین فرزند خود را در کشوری غریب به شهادت رساندند.وفاداری و عشق به این شهید که تمام زندگی خود را برای حفاظت از کشور فدا کرده و هیچ مطالبه ای در قبال آن نداشت. قهرمانی ملی که ناجوانمردانه در دعوت رسمی کشور دیگر به شهادت رسید.

وی غیرت ملی و اسلامی که نماد آن آذربایجان است را مثال زدنی عنوان کرد و افزود: از دیگر دلایل حضور مردم در صحنه همان غیرت ملی است. از پیامدهای این شهادت می توان به بازگشت ارزشهای انقلاب،علی رغم تلاش برای فراموشی بود. برادری، شهادت، وحدت و انسجام ارزش پیدا کرد.

رضایی در پایان افزود: ارزشهای انقلاب بارور شده و با شکوفه زدن، احیا شد.آمریکا بیش از گذشته با این اقدام در باتلاق فرو رفت. ملت ایران از این امتحان سر بلند بیرون آمد و نشان داد، دشمنان علیه ملت ایران و امنیت آن نمی توانند کاری بکنند.انقلاب با این پیامدها بیمه شد.شهید قاسم سلیمانی از مدرسه انقلاب فارغ لتحصیل و از دانشگاه جنگ با نمرات خوب بیرون آمد و استاد جبهه مقاومت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار