بیانیه اعضا تشکل های سازمان دانش آموزی خراسان رضوی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

مشهد(پانا)- پیشتازان سازمان دانش آموزی خراسان رضوی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانه ای صادر کردند.

کد مطلب: ۱۰۲۲۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه اعضا تشکل های سازمان دانش آموزی خراسان رضوی  به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

پیشتازان سازمان دانش آموزی خراسان رضوی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حضور گسترده و منسجم در راهپیمایی 22 بهمن بیانه ای صادر کردند که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران است(مقام معظم رهبری)
انقلاب اسلامی با عزم، ایمان و نیروی انقلابی ملت ایران حول ولایت و رهبری امام‌خمینی(ره) در 22 بهمن 57 طومار رژیم شاهنشاهی را در هم پیچید و تأسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای دست یابی به اهداف و آرمان‌های متعالی خود رقم زد. فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، فرصتی است تا دستاوردهای این انقلاب بزرگ مورد ارزیابی قرار گیرد. انقلابی که بدون اغراق می‌توان از آن به عنوان بزرگ‌ترین پدیده قرن یاد کرد.ملت شجاع و بزرگ ایران با فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت باعث پیروزی های مستمر در انقلاب و در تمامی بزنگاههای تاریخی پس از آن به خصوص در دوران دفاع مقدس شد .در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام با روحیه ی شهادت طلبانه و با ایثار جان خود در جنگ علیه دشمن با دفاع از تمامیت ارضی و آرمانهای انقلابی خود پیروز شدند و در شرایط سخت پس از جنگ نیز با همین روحیه ایثار و جهاد به بازسازی خرابی های جنگ پرداخته و سپس در سالهای تحریمهای ظالمانه دولتهای استکباری، ملت ما ثابت کردند که رسم ایثار و صبر و وفاداری به انقلاب و رهبری آن را از خمینی کبیر خوب آموخته اند و به راحتی دستاز نظامی که به سختی آن را به دست آورده اند نخواهند کشید.
در این مقطع حساس تاریخی ، شاهد تهدیدهای نظام سلطه در برابر ملت انقلابی ایران بوده که تاریخ درخشان و پرافتخار انقلاب اسلامی ثابت خواهد کرد که ملت بزرگ ایران بدرستی از این پیچ بزرگ تاریخی عبور خواهد نمود. این ملت شریف با ایمان، با روحیه و اراده پولادین ،رمز عبور خود از مشکلات و چالشهای پیش رو را در پرتو تدابیر رهبر معظم انقلاب می بیند.
حال در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سرباز اسلام سردار نامدار سپهبد قاسم سلیمانی و با عنایت به سخن مقام معظم رهبری «مدظله العالی»که فرمودند: ان‌شاءالله ملت ایران با حضور عظیم خود در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن، ضربه‌ی کوبنده‌ای بر سیاستهای دشمن وارد خواهد کرد.

دانش آموزان پیشتاز سازمان دانش آموزی خراسان رضوی، در این ایام که متبرک به نام شهید اسلام سردار نامدار سپهبد قاسم سلیمانی است، با تأسی از آن شهید، آمادگی خود را بر حضور حداکثری، شورانگیز و با نشاط خویش در مراسم راهپیمایی 22 بهمن همچون سال‌های گذشته اعلام داشته تا جلوه‌ای عظیم از همبستگی ملی و چهل و یک سال پیشتازی دانش‌آموزان ایران اسلامی را در تمام عرصه‌های انقلاب و دفاع مقدس در تاریخ انقلاب اسلامی به نمایش بگذاریم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار