حقانی: دهه ی فجر متعلق به همه اقشار جامعه است

تهران (پانا) _ فاطمه حقانی، معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه 10 هدف از اجرای کلیه ی برنامه ها در دهه فجر را آشنایی نسل جدید با شاخص های انقلاب اسلامی و دستاوردهای چهل ساله ی انقلاب بیان کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
حقانی: دهه ی فجر متعلق به همه اقشار جامعه است

حقانی با اشاره به اینکه دهه فجر متعلق به همه اقشار جامعه است، گفت: همه گروه ها در مراسم بزرگداشت این آیین حضور دارند. امسال ایام الله دهه فجر با ایام شهادت سردار بزرگ دلها متقارن شد و کلیه برنامه ها رنگ و بوی این شهید سرافراز را به خود گرفت. در آستانه ی ورود به چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب برنامه ای اجرایی در آموزش و پرورش منطقه 10 با محوریت روحیه استکبار ستیزی برگزار شد.

وی با اشاره به اهم برنامه های اجرا شده در منطقه ۱۰ گفت: در منطقه ۱۰ شهر تهران برنامه هایی همچون نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان حمزه ربیعی با حضور ارگانهای برون سازمانی در روز دوازدهم بهمن، مسابقات ورزشی ویژه همکاران، استقبال از موتور سواران توسط دانش آموزان دبیرستان شهید امامی آل آقا برگزار شد.

حقانی افزود: دانش آموزان دوازده واحد آموزشی در روز دوازدهم بهمن به حرم امام خمینی (ره) اعزام شدند. همچنین سابقه ای در کلیه مدارس تحت عنوان مهمترین دلنوشته برای بهترین سردار انجام شده است و برپایی مدرسه نمایشگاه انقلاب در مدارس دوره دوم متوسطه از دیگر برنامه های انجام شده در منطقه۱۰ شهر تهران است.

معاون پرورشی منطقه۱۰ با اشاره به دیگر برنامه های انجام شده در این منطقه افزود:‌ اعزام 880 دانش آموز از مدارس مجری طرح بهنام محمدی و مدارس تحت پوشش انجمن اسلامی به مصلی جهت شرکت در طرح میقات با شعار من سلیمانی رهبرم و اجرای طرح لاله های روشن در روز شانزدهم بهمن در مدارس منطقه و همچنین دعوت از خانواده معزز شهدا در مدارس سطح منطقه از دیگر برنامه ها و فعالیت های انجام شده در این منطقه است.

وی افزود: برپایی نمایشگاه کتاب در اغلب مدارس انجام گرفته و برنامه ریزی جهت برپایی غرفه در روز 22 بهمن انجام شده است که محل غرفه در خیابان آزادی بعد از رودکی نرسیده به نواب دبیرستان امامی آل آقا است. ارسال فایل سرود سردار دلها به مناسبت چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی به کلیه مدارس جهت برگزاری همگانی در روز 21 بهمن و اهدای جوایز بعد از داوری به مدارس منتخب از دیگر برنامه های انجام شده است.

وی در پایان گفت: لازم به توضیح است که هدف از اجرای کلیه برنامه ها آشنایی نسل جدید با شاخص های انقلاب اسلامی و دستاوردهای چهل ساله انقلاب است که انشاالله منشاء اثر بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار