همایش پیشگیری از بزه دیدگی زنان و کودکان در فضای مجازی

یزد(پانا)- همایش پیشگیری از بزه دیدگی زنان و کودکان در فضای مجازی با همکاری اداره انجمن اولیا و مربیان و دادگستری استان و حضور مدرسان آموزش خانواده، مشاورین و معاونین پرورشی مدارس در پژوهشگاه آیت الله خاتمی برگزار شد .

کد مطلب: ۱۰۲۲۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
همایش پیشگیری از بزه دیدگی زنان و کودکان در فضای مجازی

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این همایش به فضاهای سایبری و آسیب های نوظهور و رفتارهای پرخطر در میان زنان و کودکان جامعه اشاره کرد و گفت: اگر این رفتارها کنترل نشوند، تهدید جدی برای جامعه محسوب می شوند .

" عباسعلی دانافر" هر چیزی که سلامت ما را به خطر بیاندازد رفتار پرخطر دانست و افزود: هم اکنون 6 رفتار پر خطر اعتیاد، خشونت، تغذیه، رفتاهای سوء جنسی ، کم تحرکی و فضای مجازی در جامعه وجود دارد که سلامت روحی و جسمی افراد را تحت الشعاع قرار داده است .

او توجه به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری را یکی از رسالت های معلمان بیان کرد که یکی از محورهای آن سبک زندگی است که اگر به 28 سوال مطرح شده مقام معظم رهبری برای سبک زندگی دقت شود راه درست نیز برای افراد جامعه مشخص می گردد .

دانافر اثرات منفی شبکه های مجازی از دیدگاه جامعه شناسی را جدایی فکری و عاطفی در ارتباطات، لذت بخش بودن فضای مجازی برای دانش آموزان و اعتیاد به شبکه های اجتماعی عنوان کرد .

دکتر نعیمی نژاد معاون دادستان عمومی و انقلاب استان، دکتر رحیم پور عضو هیات علمی حقوق دانشگاه یزد و امین قانعی مدرس ملی فضای مجازی نیز به عنوان سخنرانان و کارشناسان این گردهمایی حضور داشتند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار