عذرخواهی ستاره انگلیسی از مردم چین: من باعث سرافکندگی باشگاهم شدم

تهران (پانا) – ستاره تاتنهام به علت انتشار ویدئویی در فضای مجازی درباره کرونا از مردم کشور چین به صورت رسمی عذرخواهی کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
عذرخواهی ستاره انگلیسی از مردم چین: من باعث سرافکندگی باشگاهم شدم

روز گذشته دله آلی ستاره جوان تاتنهام و تیم ملی فوتبال انگلیس در یکی از شبکه‌های اجتماعی فایلی ویدئویی از خودش منتشر کرد که در این فایل قبل از این که آلی دوربین را سمت مردی آسیایی برگرداند، سر و صدای عده‌ای با زبان چینی به گوش می‌رسد. در ادامه ویدیو به یک ضد عفونی کننده دست می‌رسد که آلی در شرح آن نوشته بود: «این ویروس برای این که مرا به خودش مبتلا کند، باید سریع‌تر از این‌ها باشد»

انتشار این ویدئو باعث شد تا سر و صدای اعتراض چینی‌ها بلند شده و آنها این ویدئو را توهین به مردم این کشور تلقی کنند. همین موضوع باعث شد تا ستاره تیم ملی انگلیس دقایقی قبل با انتشار متنی رسما از مردم چین عذرخواهی کند. او در پیام خود نوشته است:

در اینجا می‌خواهم به خاطر ویدیویی که روز گذشته منتشر کردم از شما عذرخواهی کنم، چیز جالبی نبود. خودم سریعا این موضوع را فهمیدم و ویدیو را حذف کردم. من باعث سر افکندگی باشگاهم شدم. نمی‌خواهم به خاطر این ویدیو، تصور خاصی از من داشته باشید. این چیزی نیست که بخواهیم در مورد آن شوخی کنیم. از همین جا تمامی محبت و دعاهایم را برای چینی‌ها می‌فرستم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار