بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب و اربعین سردار شهید سلیمانی در تبریز

تبریز(پانا) - مراسم بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب و بزرگداشت اربعین سردار شهید سلیمانی، به همراه رونمایی از پوستر کنگره بین المللی مکتب شهید سلیمانی که باحضوردبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ، محسن رضایی   در تالار معلم تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب و اربعین سردار شهید سلیمانی در تبریز

پاشایی در این مراسم، ضمن تسلیت اربعین سردار سلیمانی، گفت: ۴۰ روز از شهادت فخرالمجاهدین، سردار عارف و فرماندهی در سطح جهانی که جانش را فدای اسلام و انقلاب کرد ، می گذرد.
وی افزود: آفرین بر شما مربیان ، مسئولان و تمامی همکاران حوزه تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی، بسیج فرهنگیان و دانش آموزان که انتقال فرهنگ شهادت را در همه سطوح دستگاه تعلیم و تربیت به نسل آینده به نحو احسن انجام داده اید.
مدیر کل آموزش و پرورش با اشاره به اینکه همگان باید بدانند ، ۲۲ بهمن آفرینان سال ۵۷ ، یعنی سردار سلیمانی ها و سردار رضایی ها همان افرادی هستند گفت: آنان با جان و خون خود انقلاب اسلامی و ایران را پاسداشته و از آن حمایت کردند.
وی افزود: سردار سلیمانی الگوی اخلاص در عمل است که بایداز آن درس بیاموزیم.ما که در محیط درس و مدرسه و دانشگاه هستیم، همواره فکر می کردیم که معلمان از محیط های آموزشی بیرون می آیند؛ درحالی که معلم بزرگی از صحنه های جنگ و جهاد بیرون می آید و ما با یک معلم فرهنگی در تمام ابعاد مواجه می شویم.
پاشایی به نامگذاری مدارس در ۳۹ ناحیه و منطقه آموزش و پرورش استان به نام سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: سردار الگوی زندگی معلمان است. راه او مسیر ما ، مرام او مرام ما و آیین او قبله نمای حرکت دستگاه تعلیم و تربیت خواهد بود و متعهد می شویم در تمامی نقاط استان، راه و مرام و آرمان این سردار را در دستگاه تعلیم و تربیت جاری سازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار